Jump to content

xenonkit til min mondeo mk3

Recommended Posts

Guest MONDEO32
Posted

jeg skal bygge om til xenon på min mk3 (xenonkit) men hvilken type kit skal jeg kjøpe,og hvordan pærer skal det stå i bilen? hva er orginalt på bilen,er det H4 eller H7 I hovedlyktene,der jeg skal ha xenon?

Posted
jeg skal bygge om til xenon på min mk3 (xenonkit) men hvilken type kit skal jeg kjøpe,og hvordan pærer skal det stå i bilen? hva er orginalt på bilen,er det H4 eller H7 I hovedlyktene,der jeg skal ha xenon?

Det spørs jo litt om du skal ha bi-xenon kit eller bare xenon på nærlysa.

2004 mod. | Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia X | 5-tronic automat | 115hk | stasjonsvogn

2000 mod. | Volkswagen Passat 1.6i | 5-trinn manuell | 100hk | stasjonsvogn

1990 mod. | Opel Vectra 2.0i | 5-trinn manuell | 90hk | sedan

1981 mod. | VW Passat 1.6 | 5-trinn Formel-E | 75hk | combicoupe

Guest Trouble-maker
Posted

du har vel 2xH7 i hovedlampa di.. dvs at du trenger 2 kitt av H7 typen for å få Xenon i både nær og fjern.. har det i begge på A4'n.. sinnsykt bra lys. skal også ha i begge to på Mondeon....

Posted
du har vel 2xH7 i hovedlampa di.. dvs at du trenger 2 kitt av H7 typen for å få Xenon i både nær og fjern.. har det i begge på A4'n.. sinnsykt bra lys. skal også ha i begge to på Mondeon....

"Bi-xenon lys bruker en og samme lyspære både til fjern- og nærlys, forskjellen er bare at ved bruk av nærlys dempes lyseffekten av en særskilt blender"

2004 mod. | Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia X | 5-tronic automat | 115hk | stasjonsvogn

Posted
hjelper ikke det når du har h7 pærer siberian tiger. har du h4 går dette

Nei, jeg ser at det ikke ser ut til å finnes H7 bixenon kit.. litt dumt egentlig

Men finnes det MK3 mondeoer med orginalt bi-xenon? I såfall, hva slags løsning er dette?

Guest MONDEO32
Posted

bi-xenon passer ikke til mk3 så man må kjøpe vanlig xenon.jeg har fått tak i helt nytt xenonkit (H7)til min bil for kr 400.er ikke det billig så vet ikke jeg.og settet er helt nytt

Guest mk III 04
Posted

Mk3 har h7 på nærlys og h1 på fjærnlys, finnes xenon kit til 1000 kr stk