Jump to content

Delebil/DOHC/eksos


tmars

Recommended Posts

Hei, har noen en delebil/krasja sierra eller deler liggenes? skulle hatt takk i midtre del av eksosanlegget, den delen med katten på til en sierra DOHC..

 

Helst rundt Mjøsa en plass:)

 

tlf 98672061

Edited by tmars
Link to comment
Share on other sites

Hei, har noen en delebil/krasja sierra eller deler liggenes? skulle hatt takk i midtre del av eksosanlegget, den delen med katten på til en sierra DOHC..

 

Helst rundt Mjøsa en plass:)

 

Har denne delen liggende (med 2 potter innvendig kat elementet er fjernet )etter jeg byttet til NY kat på min forhenværende DOHC 4x4 92mod :closedeyes:

Jeg ville ringt deg MEN du har ikke lagt ut noe kontakt telefon NR som det skal være i slike ØNSKE`S KJØPT annonse :P

Så da legger jeg det her , hvor mye er dette verd for deg .

Det vil si hva gir du i kr for det + frakt

Edited by Egil
Link to comment
Share on other sites

Har denne delen liggende (med 2 potter innvendig kat elementet er fjernet )etter jeg byttet til NY kat på min forhenværende DOHC 4x4 92mod :closedeyes:

Jeg ville ringt deg MEN du har ikke lagt ut noe kontakt telefon NR som det skal være i slike ØNSKE`S KJØPT annonse :P

Så da legger jeg det her , hvor mye er dette verd for deg .

Det vil si hva gir du i kr for det + frakt

oi, ja glemte det...

trenger anlegg MED innmat, siden det jag hadde løsnet og ble staket ut, noe som førte til en helt forferdelig hul å stygg lyd..

Link to comment
Share on other sites

oi, ja glemte det...

trenger anlegg MED innmat, siden det jag hadde løsnet og ble staket ut, noe som førte til en helt forferdelig hul å stygg lyd..

Har ikke komplett dessverre , kun denne som ligger igjen.

 

Det ordner seg nok for deg :)

Link to comment
Share on other sites

Har ikke komplett dessverre , kun denne som ligger igjen.

 

Det ordner seg nok for deg :)

altså trenger ikke hele eksosanlegget, kun den midterste delen, saken er at de to "pottene" der må ha innmat:)

Link to comment
Share on other sites

altså trenger ikke hele eksosanlegget, kun den midterste delen, saken er at de to "pottene" der må ha innmat:)

Kjøp deg en ny katt .

Det er bare en potte på det nye mellom stykket .

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...