Jump to content

Ford Escort stv. '97 1.6l Zetec-E, tomgangsproblemer...


Guest fordescort97

Recommended Posts

Guest fordescort97

Problem:

Når eg trykker inn clutchen så faller turtallet ned i null, bateriindikatoren kjem på og ofte så stopper motoren.

Dette skjer typisk helst når eg kjører i 3 / 4 gir og må stoppe bilen ved. f.eks. eit lyskryss.

Når eg starter bilen uten gass når den er kald så fluktuerer turtallet opp og ned mellom 1200-500rpm tre-fire ganger før det stabiliserer seg.

Virker for øvrig som om at problemet er størst når motoren er kald.

 

Fekk kjapt ein mekaniker til å sjå på det, og han meinte det kunne være ein sensor i samband med chåk'en som kunne være skitten / tett. Han hadde ikkje tid til å kikke nærare på det, og eg fekk heller ikkje tid til å spørje han om kor denne sensoren var og om eg kunne reingjere den sjølv.

 

Nokon som har instruksjoner / bilder for korleis dette kan gjere / eventuellt. andre forklaringar på problemet mitt?

Link to comment
Share on other sites

Guest fordescort97

hmm....

 

Temmelig sikker på at det var choke han sa... mulig han meinte clutch??? er det sensorar i samband med clutchen?

Link to comment
Share on other sites

Guest fordescort97
nei det er det heller ikke.

 

okey... nå er eg temmelig forvirra...

 

Motoren har autochoke etter det eg har funne ut ved å google... og eg er temmelig sikker på at det var ein sensor i samband med choken som ikkje gjorde jobben. Kanskje den slår av autochoken for tidlig???

 

Nokon som veit kva sensor dette er og kor denne befinner seg...

Edited by fordescort97
Link to comment
Share on other sites

Guest fordescort97

Okey gir meg, ingen choke... (har null peiling på bil...)

 

Men leser litt rundt på engelske sider, er jo noko dei kallar Cold-start enrichment... går vel ut på det samme... nokon sensorar i tilknytting dette?

Link to comment
Share on other sites

Har liten peil på bil med innsprøytning, men du har jo kaldstarts dyser da. Fungerer jo på samma måten. Kan være de som kødder.

Edited by Escåårt

Escort MK3 2d stv

2x Volvo 240

Opel Kadett B 2d Caravan

Opel Rekord C

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke choke eller kaldstartsdyse på Zetec motorer.Det er temp.sensoren som gir signal til hjernen om temperaturen og hjernen regulerer åpningstiden til dysene avhengig av temperaturen.

Det kan være tomgamgskontroll motoren som lager problemene.Det er denne som regulerer tomgangen.Det er en elektrisk styrt ventil som øker/minker lufttilførselen til motoren ved lavere turtall/tomgang. Det at ladelampa lyser kommer sikkert av at motoren har så lavt turtall at dynamoen ikke gir nok spenning slik at ladelampa slår seg på.

1992 Ford Escort RS 2000

2003 Ford Mondeo TDCI

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...