Jump to content

MASSE sierra 2.0is deler selges

Recommended Posts

Guest sierra_xr
Posted
16" felgene? ..

jeg har innsprøytning til 2.9 liggende løst ja..

men selger ikke den før jeg får et bud jeg kan leve med :P har komplett motor i deler ser du... :P

ka ska du ha for felgene? og kom med en pris på den efi`en då! så blir vi sikkert enige om noe! :)

Guest 2.0Fordsierra
Posted
bare å rense den da 2.0Fordsierra ;)

den har søtte i bensin i 2 dager å brukt en heil flaske me startgass å det funker fremldeles ikke..samme skjiten som før..det er først når bilen blir varm..da er det heeeeeile tida..800rpm--1100rpm..opp og ned..så no har jeg kom\blet ut driten å skrudd litt i denne skruen som står at me gassen der..så har en stabil tomgang no..men! e må holde gassen litt inne når den starter første gangen om morningen feks...så..derfor sku jeg hatt en ny en..

pris da `? :lol:

bruk white sprit.. funka fett hos meg flere ganger...

skal e dyppe den i det da mener du? ha den stående ?..hvor lenge i såfall?

jeg er veldi skeptisk på å kjøpe dette brukt egentlig..for det blir liksom samme skjitn etter ei uke tipper jeg..menmen

Posted

sierra xr : gi meg et bud.. så ser jeg :)

Guest sierra_xr
Posted
sierra xr : gi meg et bud.. så ser jeg :)

følger det med ledningsnett, hjerne, innsug og dyser?

Guest aNTILooP
Posted

Anngåpende den Xr4`n .. har du fronten.. altså grill front? evt hvor mye skal du ha for den?

burde pikadø hvert stave kontroll her.. hmmm :P

• 2 weeks later...
Guest Lille rudi
Posted

Er dei felgane solgte? Mulig eg vill ha dei, har du den plastledningen som går fra insprøytninga til massemålrn?

Posted

Felgane står nå på is turboen, så eg kjøpte av cossie nisse på T4E forumet :)

Guest Lille rudi
Posted

Da er dei ikke til salgs? Har du den plastledningen som går fra luftmålrn og til insprøytninga?

• 6 months later...
Guest fordor
Posted

Har du eksosanlegg og grøftlysglass til 2.0is??

Guest pzycho
Posted

nei, desverre.. mangler eksosanlegg selv :P grøftelysglass tviler jeg på jeg har lengre..

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...