Jump to content

Ble rygget på av gammel mann, hva gjør jeg????


Guest Zerospinn

Recommended Posts

Guest Zerospinn

Jeg ble rygget i av en gammel mann, det ble en liten bulk og skade på lakken, men hva gjør jeg som begge kan finne seg fornøyde med?

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skal begge bli fornøyde? Du skal jo ikke være skadelidende pga. hans manglende oppmerksomhet. Hvis ikke du kjenner han eller no da, og vil være grei da...

Få rettet opp skaden og send regningen til gammern! Det hadde ikke jeg nøla på hvertfall.

Link to comment
Share on other sites

Guest Zerospinn

Jeg fikk taksert skaden, og den kom på: 5500kr på ford. Jeg endte med å sende han en regning på 3500 pga det var en bulk som ikke synes nesten så jeg ordner det selv..

TAKK FOR FINE SVAR

Link to comment
Share on other sites

Jeg fikk taksert skaden, og den kom på: 5500kr på ford. Jeg endte med å sende han en regning på 3500 pga det var en bulk som ikke synes nesten så jeg ordner det selv..  

TAKK FOR FINE SVAR

 

neiånei....

 

Men, men, det viktigste er at Forden blir fin igjen!! :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Zerospinn

Jeg er da fornøyd jeg 8)

Skaden er ikke synlig, bare en liten bulk på en gammel stygg bil. Så jeg fikk jo 3500kr i lomma, må jo også lakkere litt da.. Men det skulle da gå greit! Men verdien på bilen synker jo litt.. Men whatever! Jeg er fornøyd!

Men nå er prosjektet med Eksosanlegget i gang.. se forum på tuning styling her..!

 

Takk for tips osv

Link to comment
Share on other sites

Guest 1986Xr3i

Si tell gammern at du hadde Cosworthfront og den er skeiv nå :) så får du total omlakkering og hele greia.

 

 

vel, sån særiøst, skriv skademelding å la forsikringselskapet ordne resten, synd d tar 2 måneder før du får ei krone fra dem, men men

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...