Guest Johnsen90 Posted July 4, 2008 Share Posted July 4, 2008 (edited) Er ny på forumet:D yes:D Da har jeg endelig kjøpt meg førstebil:D det ble en Ford Focus 2001 model sølv. Den har bare gått 100.000km:) Noen enkle inngrep/styling jeg kan gjøre for å få den til å bli litt stiligere, og som ikke koster så veldig mye:P Mvh Patrick ( får ikke til å laste opp bilde:( ) Edited July 4, 2008 by Johnsen90 Link to comment Share on other sites More sharing options...
janbanan Posted July 4, 2008 Share Posted July 4, 2008 Gratulerer!Litt senk og nye felger er alltid fint Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johnsen90 Posted July 23, 2008 Share Posted July 23, 2008 http://s186.photobucket.com/albums/x72/patrickjohnsen/ Fått litt bilder nå Link to comment Share on other sites More sharing options...
fordnotfastfocus Posted July 23, 2008 Share Posted July 23, 2008 kan bli fint dette personlig går jeg alltid for blinklys glass i hvitt, og senk & felger som janbanan sier.. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 05´ Ford Focus 2.0 sport 16v 150hk - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts