Jump to content

scorpio cossi motor + knusern kasse og compressor


Guest Ford For Life

Recommended Posts

Guest Ford For Life

hei jeg må nå selge mitt prosjekt da jeg har kommet ut for dyre problemer med bruksbilen min

 

2,9 24v motor med elnett gikk før den ble tatt ut av bilen pris: ca 16000kr

(knusern) kasse 4trins med revers ned til venstre i god stand trenger ny olje og ny girstang foring så er den som ny pris: ca 4000kr (ikke helt sikker på pris enda kom med bud)

kompressor kommer orginalt til mercedes ikke sikkert på type eller model men den skal etter sigende lade ca 0,5-0,7bar ny pris ca 8500. selger for ca 6500 (vist du ser på ford gt så sitter store broren der)

 

kom med bud delene står i valdres

og jeg kan nåes på 93895809 helst etter 1600

 

KUN SERIØSE HENVENDELSER

Edited by Ford For Life
Link to comment
Share on other sites

Guest Ford For Life

t5??? har knusern (type e tror jeg den heter vist det ikke var bullet) som er myyye sterkere så ja jeg tar 8 vist jeg ikke får bud på allt sammen

Edited by Ford For Life
Link to comment
Share on other sites

Du er klar over at du har en T5 og clutch-hus til V6 for 8000,-?

 

Hvis det er gearkassen som er avbildet sammen med trekkspill, så er det en Type 5, 4 speed 3 rail. En heavy duty variant av Type 2000E "Bullet"

Ble levert i:

Capri 3,0 8/72->

Capri 2,8 81-11/82

Granada MK1 3,0

Granada MK2 2,8

 

Borg Warner / Tremec T5 er ikke det samme.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ford For Life
Hvis det er gearkassen som er avbildet sammen med trekkspill, så er det en Type 5, 4 speed 3 rail. En heavy duty variant av Type 2000E "Bullet"

Ble levert i:

Capri 3,0 8/72->

Capri 2,8 81-11/82

Granada MK1 3,0

Granada MK2 2,8

 

Borg Warner / Tremec T5 er ikke det samme.

 

stemmer det er den kassa som er min ja

Link to comment
Share on other sites

Guest Ford For Life

glemte og legge til 1 stk taunus toliter bakaksling med esab sperre. ellers orginal fra 1977

Link to comment
Share on other sites

Guest ProBoTecH

BR racing selger jo disse for 2000 ? 8000 er jo helt vannvittig.. har du hast nytter det ikke med blodprisen..

Bare ett tips :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Ford For Life

ikke sikker. men du kan jo sveise den til innsuget og skaffe ei lenger viftereim så har du det slik groft sett

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest Ford For Life

ok nå MÅ det bort kom med bud og ikke noen latterlige 1,- bud hehe vanskelig og nå på nett så kontekart meg heller på 93 89 58 09

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...