Guest hørvel Posted July 29, 2008 Posted July 29, 2008 Beste stedet jeg fant å poste den på. til saken: er det noen opplagt grunn til at jeg aldri har hørt om noe mondeo cosworth-prosjekt? har jeg leita for dårlig eller er det lite av de? i tilfelle hvorfor? (joda, jeg tenker "hva har jeg ikke fått med meg nå", for det er sikkert noe )
Knutte Posted July 29, 2008 Posted July 29, 2008 Eller cosworth med kompressor? - 1989 Ford Sierra 2.0 CL - 2001 Ford Mondeo 1.8 Trend (Solgt) - 1985 Volvo 240 GL (Solgt) - 1990 Ford Sierra Dohc GT (Solgt. Senere død...) Jeg reparerer ikke bilen... Jeg forbedrer den! Nå kjent som Mskrinde
Guest hørvel Posted July 29, 2008 Posted July 29, 2008 (edited) godt forslag edit: mondeo cosworth med kompressor, har på følelsen av at du har en av få biler da Edited July 29, 2008 by hørvel
Guest Ford For Life Posted July 30, 2008 Posted July 30, 2008 ja skal noen bygge har jeg deler hehe.hadde jo vert kult om norge hadde vert før cossiens hjemland med en (ny) cosworth eller hva
JHS Posted July 30, 2008 Posted July 30, 2008 takker, Ford Gnomen. er ingen her hjemme da?Godkjenning stopper vel de fleste vil jeg tro... Reyland sin er forøvring på veien igjen nå etter ett uhell for noen år siden.
Recommended Posts