Aggi Posted July 31, 2008 Posted July 31, 2008 hei, kjørte en del i fjor med xr4x4 drivaksel forran på høyre side, funka veldig fint, men så har jeg bytta til vibratech motorfester og girkasse feste, gaz coilovers, har fått en ulyd, akkutat som at det er for trangt eller no, noen andre som har erfaring med dette??? Har jeg bestemt meg for å vinne i lotto, så har jeg bestemt meg for å vinne i lotto..... The more I learn about women, the more I like cars!
bige Posted August 1, 2008 Posted August 1, 2008 min erfaring er att om du kjører "standar" høyde er xr4x4 litt for lange . Når du kjører i høyre sving må den ekstra lengden pasere senter på hjulet - der den egentlig er for lang . og truer lageret utover / leddene sammen og du får en urolig styring gjennom svingen .Senket jeg den var alt ok..
Aggi Posted August 1, 2008 Author Posted August 1, 2008 min erfaring er att om du kjører "standar" høyde er xr4x4 litt for lange . Når du kjører i høyre sving må den ekstra lengden pasere senter på hjulet - der den egentlig er for lang . og truer lageret utover / leddene sammen og du får en urolig styring gjennom svingen .Senket jeg den var alt ok.. jeg har jo senka den så mye som jeg klarer, litt rart det der, får prøve å få tak i en cosworth drivaksel, noen som vil bytte??? Har jeg bestemt meg for å vinne i lotto, så har jeg bestemt meg for å vinne i lotto..... The more I learn about women, the more I like cars!
WingDude Posted August 1, 2008 Posted August 1, 2008 Har samme problem selv på min stv med xr 4x4 aksler, ulyden oppstår i sving. Kommer til å få dreid av mine aksler, eller flytta låseringsporet noen få mm så regner jeg med problemet forsvinner.
Recommended Posts