bige Posted August 9, 2008 Posted August 9, 2008 sitter og mimrer ved pc - og finner bilde av en jeg angrer på jeg solgte . den ble solgt til sørlandet .Noen som kjenner til hvor den er nå ???
Janna Posted August 9, 2008 Posted August 9, 2008 uregistrert? Bilder av mine tidligere cosworth http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/12870-alle-mine-biler/
bige Posted August 9, 2008 Author Posted August 9, 2008 jeg solgte den ureg - men har hørt rykter att den ble reget
cossie 86 Posted August 10, 2008 Posted August 10, 2008 jeg solgte den ureg - men har hørt rykter att den ble reget Hei du.Er en kompis av meg som kjøpte den av deg og han fikk skilter på den.Solgte den for et år siden ca, til en fyr i Kr.sands området.Sist jeg så den var den like fin som når han kjøpte den av deg,er satt på noen hvite 17 toms felger og tror også han satt i et 270chip fra pukkelrygg. Han kaller seg woodboy her på forumet han som kjøpte den av deg. Hilsen Tommy J 1986 sierra cosworth vingebil
bige Posted August 11, 2008 Author Posted August 11, 2008 Hei du.Er en kompis av meg som kjøpte den av deg og han fikk skilter på den.Solgte den for et år siden ca, til en fyr i Kr.sands området.Sist jeg så den var den like fin som når han kjøpte den av deg,er satt på noen hvite 17 toms felger og tror også han satt i et 270chip fra pukkelrygg. Han kaller seg woodboy her på forumet han som kjøpte den av deg. Hilsen Tommy J Takker :blush:
fiesta05 Posted August 14, 2008 Posted August 14, 2008 Fatter ikke at du solgte den der,den var jo strøken! 03` Focus RS #343685` MB 190D US
Recommended Posts