Jump to content

Hva feiler focus`n min?


Guest vehusen

Recommended Posts

Guest vehusen

Hei.

jeg har en 03mod 1,8 TDCI Sport.. når jeg skal starte bilen hender det den klikker helt i motoren, så det høres ut som at den vrenger seg og går ikke ann å gi gass eller noe.. den rett og slett bare står å hopper på alt for lavt turtall eller høres ut som at det er eksremt dårlig tenning uten og stoppe, så må stoppes med å vri av tenningen igjen..

når jeg da på andre eller tredrje forsøket på å starte den, starter den helt fint uten å merke noen ting, og bilen går som ei klokke helt feilfritt.. virker som om den må kinnes ett sekund for lenge, over slags skrangle lyd..

Ford Auto Park på kongsberg greide ikke finne noe på feilsøking.. noen mener dyser kan være problemet, men den går jo som sakt som en klokke når den først starter reint.. har hørt noe om at luftmengde måleren kan være årsaken, men får jo ikke rusa den på tomgang en gang.. eller at rett og slett starteren er for treig så den ikke greier å slippe fra motoren og holder motoren igjen så den blir låst på ett turtall som over hode ikke stemmer, og funker fint noen ganger..

setter stor pris på all hjelp og alle råd :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...