Ice-Tray Posted September 8, 2008 Posted September 8, 2008 Noen som vet om det er forskjell på NM på en mondeo 2.0 TDCI 130hk, som har enten automatgir eller manuel? Mvh Ronny S2013 - Focus Titanium 2.0 TDCI Powershift automat, STV, Styling 2010 - Mondeo Titanium X 2.0 TDCI Automat, STV2005 - Mondeo, 2.0 TDCi Automat, STV2005 - Focus 1,6i 16v 5-dørs, full MS styling 1995 - Mondeo, 2.0i 16v GLX Sedan1986 - Opel Kadett 1,8 GSI
RS|Stian Posted September 8, 2008 Posted September 8, 2008 Du tenker på den siste Duratorq-motoren som sitter i MK4? I såfall er det likt uavhengig om det er manuell eller automat. FordClubNorway.no
Ice-Tray Posted September 8, 2008 Author Posted September 8, 2008 Du tenker på den siste Duratorq-motoren som sitter i MK4? I såfall er det likt uavhengig om det er manuell eller automat.nei mk3 Mvh Ronny S2013 - Focus Titanium 2.0 TDCI Powershift automat, STV, Styling 2010 - Mondeo Titanium X 2.0 TDCI Automat, STV2005 - Mondeo, 2.0 TDCi Automat, STV2005 - Focus 1,6i 16v 5-dørs, full MS styling 1995 - Mondeo, 2.0i 16v GLX Sedan1986 - Opel Kadett 1,8 GSI
fiesta_xr2i Posted September 8, 2008 Posted September 8, 2008 er vell 320 NM i begge 2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3 X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800) X 88 sierra 2,0 sedan X 90 sierra 2,0i combi
Guest Trouble-maker Posted September 8, 2008 Posted September 8, 2008 samme i begge to.. men vedchipping vil dt være mere i manuellen, da automaten ikke tåler like mye NM...
Ice-Tray Posted September 8, 2008 Author Posted September 8, 2008 samme i begge to.. men vedchipping vil dt være mere i manuellen, da automaten ikke tåler like mye NM...oki, jeg har hørt omvendt ser du, at automaten har mer siden den trenger mer krefter for å være oppmot manuel Mvh Ronny S2013 - Focus Titanium 2.0 TDCI Powershift automat, STV, Styling 2010 - Mondeo Titanium X 2.0 TDCI Automat, STV2005 - Mondeo, 2.0 TDCi Automat, STV2005 - Focus 1,6i 16v 5-dørs, full MS styling 1995 - Mondeo, 2.0i 16v GLX Sedan1986 - Opel Kadett 1,8 GSI
Guest Trouble-maker Posted September 8, 2008 Posted September 8, 2008 problemet er at automaten slipper i clutchene (bremsene) ved for mye HK/NM. så disse begynner å nykke ved kjøring og til slutt slippe helt.. dette er samme kasse systemet som Audi bruker.. di har samme problenet....
Ice-Tray Posted September 9, 2008 Author Posted September 9, 2008 har fått skikkelig svar nå,automaten har 320nmmanuel har 330nm Mvh Ronny S2013 - Focus Titanium 2.0 TDCI Powershift automat, STV, Styling 2010 - Mondeo Titanium X 2.0 TDCI Automat, STV2005 - Mondeo, 2.0 TDCi Automat, STV2005 - Focus 1,6i 16v 5-dørs, full MS styling 1995 - Mondeo, 2.0i 16v GLX Sedan1986 - Opel Kadett 1,8 GSI
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now