Guest Focus99 Posted September 25, 2008 Posted September 25, 2008 (edited) Hei! Jeg ønsker å kjøpe noen deler til bilen min: Sierra Cosworth Intercooler x KJØPT Grenrør med T3 flens Div silikonslanger Dumpventil IS Luftmengdemåler med nr 0280202063 IS ECU styreenheten eller billig datasprut Har du noe utav dette, send meg en PM, skriv her i posten eller ta kontakt på mobilen. MvhMartin Birkeland934 15 700 Edited October 23, 2008 by Focus99
Guest Focus99 Posted September 27, 2008 Posted September 27, 2008 Ingen som har? Ingen som vil bli kvitt en hel Sierra IS engang? Delebil? eller en som er gjennom rustet og skadet? Jeg trenger noen deler så kan godt kjøpe en hel billig bil om noen vil bli kvitt alt i samme sleng
Guest Focus99 Posted October 1, 2008 Posted October 1, 2008 Må være litt flere enn de jeg har snakket med som har noe av dette liggende i en garasje eller noe sånt?
Gridset Posted October 3, 2008 Posted October 3, 2008 (edited) har faktisk stående en is-turbo du kan få kjøpe. men det er enten ødelagte stempelringer eller ventiltettinger på motoren, men cosworth stempler, kobber toppakning og ny topp følger med. det følger også med liten alu-ic, cosworth 4x4 ic, tilleggssprut som fungerer, div silikonslanger og rør, oljetrykk, oljetemp og turbotrykksmåler, og selvfølgelig turbo(garret t3), turbomanifoil, downpipe og 2,5" eksosanlegg og oljeslange til turbo. i tillegg er det gule-koni framme på bilen, bak er jeg usikker, diff er sveiset, følger med en som er orginal. dette er da en 86mod 5-dørs som har gått rundt 10mil med turbo, må kvitte meg med den nå da jeg har mistet intressen for å skru Edited October 3, 2008 by Gridset
Bidn Posted October 10, 2008 Posted October 10, 2008 Hei. har ein org sierra 4x4 intercooler og wastegate til salgs...en knekt skrue på wastegate, må byttes.. Bud.. mvh. ørjan
Guest kolovei Posted October 28, 2008 Posted October 28, 2008 je har en hel sierra is 3 dørs med tak luke for salg, trimmet motor. ohc motor. portet topp å større ventiler, justerbart kam drev. olje pumpe med under spyling. er en del rust i den is`en, men ikke håpløs. pris er 4500 der den står. kan ordne bilder hvis inntresse. toppen er preppa hor kirkebakken for en liten stund siden.
Recommended Posts