sierraxr4i Posted October 2, 2008 Posted October 2, 2008 lurer nå på om jeg må selge sierraen. bilen er tilnærmet strøken utvendig-innvendig. ny lakk 06-07 toyota farve sort med grønn og lilla metallic. vanvittig fin i sola. teknisk bør den snart gåes over. litt slarkete i driv verk men ingen ulyder. motor tikker litt ved kald motor med det er vell ikke ukjent på slik bil. men den lekker vann ut bak manifoil et sted som jeg ikke har fått sjekket hvor kommer fra. håper det er pakning men faren er der for blokk-topp. men dette skal jeg finne ut av før eventuelt salg. ellers er det nye bilstein dempere. nye fjærer. nye borra å slissa skiver samt klosser rundt. gule foringer i understell. legger ved en link med bilder info om bilen her.. legger ut bilen her for å sjekke interesse. jeg må ikke selge bilen og har ikke lyst men kommer det et seriøst bud er mulighetene der. bilen blir ikke solgt første dag noen ringer eller tar kontak fordi jeg ikke har bestemt meg helt enda. tlf 99459601 eller spør her skulle det være noe. bilen befinner seg i vest agder http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=41193
sierraxr4i Posted October 9, 2008 Author Posted October 9, 2008 rundt 100.- men har en kjøper vist bilen blir solgt.
Recommended Posts