Guest cosworth2wd89 Posted October 6, 2008 Posted October 6, 2008 Har da raset toppen på min 2wd cosworth å lurer da på siden jeg har en 4x4 topp om det er bare å sette den på å kjøre?da med tanke på kammer og følere osv?takker for svar!
Escort RST WRC Posted October 6, 2008 Posted October 6, 2008 Med 4x4topp på 205 bunndel vil du få høyre kompressjon..Temp.giver til instrument sitter bak på førersiden istede for foran turbo.Kammene er forskjellige, men det går på lengden.Så de har lik durasjon, løft etc. Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her
lowman Posted October 12, 2008 Posted October 12, 2008 (edited) hvorfor får du høyre komp me en 4* 4 topp på 205 bunndel?tydeligvis har dem gjort noe med forbrenningskammeret..men visste ikke at dem var andreledes.. Edited October 12, 2008 by lowman
Escort RST WRC Posted October 12, 2008 Posted October 12, 2008 Er totalt samme komp.forhold i begge motorene, 8,0:1 i både 2wd og 4x4 motorer.Men i 4x4 topper er det mindre forbrenningskammer, og større "grop" i stemplene.Mens på 2wd topper er forbrenningskammeret større, og stemplene har mindre "grop". Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her
lowman Posted October 12, 2008 Posted October 12, 2008 ah okei.ja regna med det måtte være noe sånn:)men takk for svar:)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now