Jump to content

Sierra is-turbo


Gridset

Recommended Posts

Hei

 

 

SOLGT

 

har en is-turbo som jeg skal kvitte meg med, da jeg har mistet interessen for å skru bil. bilen er en 5-dørs sierra 86mod. karosseriet er egentlig ikke noe å ta vare på da det er skyldig en årsavgift, samt at det ser ille ut, men ikke mye rust faktisk.

 

slik som den står nå, så er ventiltettinger og/eller stempelringer ødelagte, slik at det kommer eksos opp av toppdekselet. bilen står med skilter og ferdig turbokonvertert med tilleggsprut.

cosworth 4x4 IC, liten alu IC, tenningsforskyver, dumpventil, vingebil panserriller, rør, slanger, oljekjøler, topp, kobber toppakning og cosworth stempler følger med i tillegg til det som står på bilen (2,5" eksoanlegg fra turbo, eksosmanifoil med t3 flens, tilleggssprut(trykkbryter og audi s2 dyse), garret t3 turbo og oljeslanger til denne + rør og silikonslanger mellom turbo og innsug. i bilen er det montert oljetrykk, oljetemp og turbotrykksmåler. diff er sveiset, men følger med en usveiset diff. Står gule koni framme på bilen, bak er jeg usikker.

 

Bilder:

 

1234001.jpg

 

1234003.jpg

 

1234002.jpg

 

1234005.jpg

 

1234004.jpg

 

1234006.jpg

 

 

Selges billig til noen som vil ha delebil/herjebil, må bort, så bare å gi bud :)

 

må hentes på henger i Isfjorden, Møre og Romsdal.

 

tlf 98467250 (jobber skift, så send sms hvis jeg ikke svarer, så ringer jeg tilbake)

Edited by Gridset
Link to comment
Share on other sites

gul koni fram ?

 

stemmer ja, gule koni og røde senke fjærer som jeg mistenker er kappet. bak er det samme fjærene, men noen blå dempere jeg ikke vet noe særlig mer om. men selger ikke ting som sitter på bilen løst.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...