Kverna Posted November 4, 2008 Posted November 4, 2008 Har ikke kommet meg gjennom halvparten enda. Men sendte avgårde en mail ang. noen felger, siden det er gratis frakt så blir det jo ganske så gunstig med tanke på tilsvarende felger her i norge. Brukeren heter crowderscustomizingog alle tingene ligger her Tenkte jeg skulle si fra Min fotoblogg
2.8i TIC Posted November 4, 2008 Posted November 4, 2008 Synd det er kun i USA det er gratis frakt da...
Kverna Posted November 4, 2008 Author Posted November 4, 2008 Synd det er kun i USA det er gratis frakt da... Står worldwide, og at forsikringen kommer på 8dollar. Min fotoblogg
Guest SieRRa Posted November 4, 2008 Posted November 4, 2008 (edited) Står worldwide, og at forsikringen kommer på 8dollar. Står FREE shippingUPS GroundService to United States(more services) Er ikke gratis frakt til alle land . Bare en caps til 19,95 dollar koster 26,45 dollar å sende over dammen. Edited November 4, 2008 by SieRRa
Kverna Posted November 4, 2008 Author Posted November 4, 2008 Jeg tolker dette som gratis frakt, men mulig jeg tenker feil International Shipping $0.00 Contact for Shipping Details (Worldwide) International Insurance required: $7.20 Min fotoblogg
janbanan Posted November 4, 2008 Posted November 4, 2008 Det som står der^^ er at de gir deg pris på frakt ved nærmere henvendelse.
Recommended Posts