Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har en '92 mod sedan 2.0i 4x4 som jeg har satt cosworth frontspoiler på.

Siden bilen har knapp for tåkelys foran i dashen så tenkte jeg at kanskje ledningene lå der også, men jeg finner ingen ledninger, forrige eier har hatt noen store tusenmetringer på denne knappen, så jeg tenkte at kanskje den originale pluggen for brytern lå inni der, men jeg fant den ikke...

Skal ledninga være inni der, eller må jeg bare ordne meg nye ?

Posted

Skal vell ligge klart siden du har 92mod, men husker ikke om du må ha CLX eller høyere, eller om det lå klart på CL også.

Lancer EVO VI RS2 (LE 05/130)

Posted

Det er en CLX jeg har, som også hadde varmetråder i frontruta tydeligvis, for den knappen er rett ved siden av tåkelysknappen, og på den er pluggen på og tilhørende ledninger.

Har også el-vinduer foran, uten at det har noe og gjøre med saken egentlig.

Posted

Da skal det vell ligge klart, men det spørs hva tidligere eier\-e har brukt avbitern sin til.

Lancer EVO VI RS2 (LE 05/130)

Posted

Det skal være lagt opp! Let etter kabler bak knappen underifra dashen (er litt knotete), sjekk også etter et ekstra lysrelè i sikringsboksen. Ellers er det ikke store jobben å legge opp nytt :)

- 1989 Ford Sierra 2.0 CL

- 2001 Ford Mondeo 1.8 Trend (Solgt)

- 1985 Volvo 240 GL (Solgt)

- 1990 Ford Sierra Dohc GT (Solgt. Senere død...)

Jeg reparerer ikke bilen... Jeg forbedrer den!

Nå kjent som Mskrinde

Posted

letteste er å legge nytt, så kan du ha på tåke lys uansett om du har kjørelys, park eller nær/fjærnlys :)

“Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”
― Jeremy Clarkson

Posted
letteste er å legge nytt, så kan du ha på tåke lys uansett om du har kjørelys, park eller nær/fjærnlys :)

Ja du har nok rett i det, og det er ikke noe problem det.

Lurte egentlig bare på om det "skulle ligge der".

Har ikke sysla med det enda, så jeg har ikke sett etter nøyere heller