Jump to content

Ohc turbo motor og scorpio cosworth motor vurderes solgt for rett pris


Turboterje

Recommended Posts

Ohc motoren:205 blokk, med cossie stempler, råder og underspyling, med 2wd bunnpanne. Letta svinghjul.

orginal oljekjøler fra cossie. Grom topp: portet, satt i større ventiler, er planet men vet ikke hvor mye. Sånn

fr30 kamsett fra burton, justerbart kamdrev.

Moteren er satt opp for å kjøre med cossie motorstyring. Alle følere er nye, plugger, ledninger rotor og

fordelerlokk også. Ny overhalt t3 turbo. Sikkert noe jeg har glemt av.

 

Selges med bra t9 girkasse og 2.5" eksosannlegg hele veien. Kjørt 1000 kilometer etter overhaling.

Pukkelrygg chip til l6. Grønnedyser.

Vurderer og mappe den på 1.4 i ladetrykk, men får ikke gjort det før clutchen kommer. Så jeg kjører på

0.5 nå. Er med på gruppekjøpet for clutch til ohc her, og har betalt. Men ser ut til å dra ut.

 

Sikkert noe jeg har glemt her, men den er kjørbar nå, så den kan prøves, jeg er litt usikker på pris enda,

tenkte jeg sku se om det var noe interesse. Selges helst samlet.

 

 

2.9 24v : gått ca 170000 hvis jeg ikke husker feil, har aldri hatt noe problemer med den. Bra stand!

Jeg kjører 2wd på den nå, men har 4x4 bunnpanne til den, og girkasse. Den kassa som sitter på nå

er 2wd knusernkasse, med defekt syncring på 2.gir. Har mellomaksling til den, men har også

mellomaksling til mt75 og starter. (Fikk aldri kjøpt meg mt 75 ) Har også en sånn superchip til

motoren.

Den her sitter i en sierra jeg har, så den kan også høres før eventuelt salg.

Litt usikker på pris her også. Selges helst samlet

 

 

Ring eller sms for info, ikke PM siden den ikke fungerer.

 

Terje sveum

Tlf 97785314

oppland

Edited by Turboterje
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...