Jump to content

Hvilke "avanserte" kjøreteknikker bruker dere?


Leo

Recommended Posts

Forresten noen i Trondheimsområdet som vet av noen øde lekeplasser for mer "family bonding"?

 

Ikke det at jeg er så forferdelig godt kjent i Tr.heim, men forrige vinter var jeg oppe ved Dragvoll, å utenfor skolen der er det en brukbart stor parkeringsplass som innbyr til leking :D

x:88 Ford Sierra IS-Turbo
x:86 Ford Sierra 2.0L
98 VW Passat Sedan
87 Volvo 240 Turbo

Link to comment
Share on other sites

Guest Erik Braseth

Ikke at jeg er noen stor tilhenger av parkeringsplasser (det blir rett og slett kjedelig), men plassen foran city syd er ganske stor og full av vognskur og slikt der man kan lage seg ei lita løype rundtomkring. Bare vær obs på at det somregel er svinglatt rundt det skuret som står nærmest bensinstasjonen. Det lønner seg ikke å prøve å komme i fullt driv rundt der før du har sjekket hvor glatt det er :P

Link to comment
Share on other sites

Ikke at jeg er noen stor tilhenger av parkeringsplasser (det blir rett og slett kjedelig), men plassen foran city syd er ganske stor og full av vognskur og slikt der man kan lage seg ei lita løype rundtomkring. Bare vær obs på at det somregel er svinglatt rundt det skuret som står nærmest bensinstasjonen. Det lønner seg ikke å prøve å komme i fullt driv rundt der før du har sjekket hvor glatt det er :P

 

Haha :P Akkurat som jeg skulle sagt det selv :P Var oppom en tur for en stund siden, men det skumle der oppe er jo at det er en hel haug med nyoppkjørte tullinger som kommer både baklengs og sidelengs uten noen som helst kontroll på bilen! Var ei kjerring der i bmw som faktisk har vært borti dette en dag før. Moro når en treffer på sånt! ;)

2008 Ford Mondeo 2,0 Tdci Ghia

1990 Ford F-250 4x4 Diesel Lastebil

1982 Ford Granada 2,8 GL

 

Volvo har TIC, Ford har TIKK...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...