Jump to content

Fredag andre (h)juledag


Guest Monz

Recommended Posts

Er stor fare for at det blir en liten gjeng som tar seg en tur opp fra Larvik på andre juledag (fredag).

Jeg har vært i kontakt med Jan Vidar de siste tre ukene for og prøve og få til litt kjøring men

tempraturen har ikke vært helt på riktig side av gradestokken. Været i Nedre Eggedal

 

Jeg snakket med han sist på fredag og om været holdt seg kaldt den neste uka skulle han brøyte

første juledag og ba meg ringe igjen da. Så om det er noen som har lyst og kan ta turen på kort varsel

så hadde det vært hyggelig.

 

Jeg kommer til og legge ut mer info her så fort jeg har pratet med Hebbe i morgen!

 

God Jul til alle sammen!!

 

DSC03853.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dæven for en skremmende interesse det var for litt kjøring i jula da :D

Men men,om en time drar jeg oppover siden det ble i dag isteden.

 

Kansje like greit siden han ikke ville ha mer en fire-fem biler der,og ikke åpner før til mandag egentlig.

Så da får folket kose seg forran pc'n eller hva de driver med,men jeg skal ta noen bilder og muligens få filmet litt

så da legger jeg ut det her seinere.

 

Have a nice day!

^_^

Link to comment
Share on other sites

Guest Sierra iSbanebil
Dæven for en skremmende interesse det var for litt kjøring i jula da :D

Men men,om en time drar jeg oppover siden det ble i dag isteden.

 

Kansje like greit siden han ikke ville ha mer en fire-fem biler der,og ikke åpner før til mandag egentlig.

Så da får folket kose seg forran pc'n eller hva de driver med,men jeg skal ta noen bilder og muligens få filmet litt

så da legger jeg ut det her seinere.

 

Have a nice day!

^_^

Koselig med Skogtur i Jula B)

Vi (4 IDCN karer) reiser oppover i eftermiddag, skal på Hytta til en kamerat som ligger mellom Sigdal og Lampeland, men stikker kansje innom banen med Isbanebilen ^_^

Link to comment
Share on other sites

Vi ble totalt hele tre stykker (biler) men fikk nå kjørt litt,ble også litt skruing siden kammen gikk føyka.

Glemte camra hjemme,men fikk iaf filmet litt med mobilen.

Skal se i mellom og sjekke om det er noe og legge ut,kommer isf ikke før i morra for nå skal jeg ta meg en juledram :D

Link to comment
Share on other sites

Vi ble totalt hele tre stykker (biler) men fikk nå kjørt litt,ble også litt skruing siden kammen gikk føyka.

Glemte camra hjemme,men fikk iaf filmet litt med mobilen.

Skal se i mellom og sjekke om det er noe og legge ut,kommer isf ikke før i morra for nå skal jeg ta meg en juledram :D

 

 

Her er en kort snutt med dårlig kvalitet,helt på slutten av dagen og med gåen kam:

 

http://smg.photobucket.com/albums/v207/duk...nt=MOV03879.flv

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...