Guest opelragger Posted December 28, 2008 Posted December 28, 2008 (edited) trenger en inngående aksel til T5 kasse, kan kjøpe ødelagt kasse bare inngående aksel er hel, trenger også den deler av motorledingsnettet som ikke sitter på motoren, + ecu til 4wd.og starter,trenger også 2wd bunnpanne91601474tommy@opelragger.com Edited December 28, 2008 by opelragger
Guest opelragger Posted December 29, 2008 Posted December 29, 2008 er det noen som vet om jeg trenger noe mer enn kun bunnpanne til 2wd når jeg skal bytte ut 4wd bunnpanne på en 4wd motor.tenkte på feks oljesugerør/oljepumpe etc,på forhånd takk.
Loffen Posted December 29, 2008 Posted December 29, 2008 er det noen som vet om jeg trenger noe mer enn kun bunnpanne til 2wd når jeg skal bytte ut 4wd bunnpanne på en 4wd motor.tenkte på feks oljesugerør/oljepumpe etc,på forhånd takk. Må vel bytte rørene med silen på iallefall... Motorledningsnett som IKKE sitter på motor??? -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth
D.Toft Posted December 29, 2008 Posted December 29, 2008 er det noen som vet om jeg trenger noe mer enn kun bunnpanne til 2wd når jeg skal bytte ut 4wd bunnpanne på en 4wd motor.tenkte på feks oljesugerør/oljepumpe etc,på forhånd takk. har lest litt her inne at man kan modifisere oljesugerøret for å passe 2wd, er snakk om å bøye det litt, ellers går silen rett i bunnpanne bunnen Må vel bytte rørene med silen på iallefall... Motorledningsnett som IKKE sitter på motor??? da må man bytte pumpe, da innfesting av underspylingsdelen er anderledes. på 4wd er underspylingen festet ved siden av der oljesugerøret går inn, og på 2wd er den festet i lokket, eller omvendt, husker ikke
Guest opelragger Posted December 30, 2008 Posted December 30, 2008 så det beste er å bytte både røret og oljepumpa? og underspyling da.
Recommended Posts