Guest Lille rudi Posted January 20, 2005 Posted January 20, 2005 Vil prøve å selge den, den har Is motor,girkasse å mellomaksling. Sjifta nettop kam,vipparmer,olje,plugger,toppakning å olje filter. Noen kosmetisk rust i hjulbuane bak eller er de ikke noe spes med rust, litt matt i lakken bak¨på baksjermen og ein bulk i dørn fremme på venste side. Den har fult efekkanleg med grenrør å 2 toms rør bak til bakpota. Tøff lyd. Den er og senka men har ikke papirer på det. Fargen er blå men har kvitt panser, kan mulik fixe bilder ved interser. Førige eier tok av servopumpa så den er litt tung på ratte. Ellrs er de ikke noe å henge fingrene opp i. Den er eu og til august dette året, har betalt veiagifta osv ingen heftelser. Priss har eg ikke sett meg opp noen formeninger på, kom med bud. Har ikke hast verk får å få den vekk. Ring meg på 99388316 viss du lurer på
RS|Stian Posted January 21, 2005 Posted January 21, 2005 Hvor langt har den gått da? Veldig vanskelig å angi noe pris på en bil en ikke har sett, så bilder kunne vært en fordel. Men tipper mellom 15-20.000 kanskje... FordClubNorway.no
Guest Lille rudi Posted January 21, 2005 Posted January 21, 2005 Tror den har gott 250k eller 150k er ikke sikker men maskinen som er i nå har kun godt noen tusen.
xXx Posted January 21, 2005 Posted January 21, 2005 hvor i rogaland sa du ??????? RS Cosworth 1990 Mvh Raymond
Guest Lille rudi Posted February 1, 2005 Posted February 1, 2005 Er og intresert i å byttes i 3 dørs, helst med skilter og eu ok. Is motor er eit must :/
Guest Lille rudi Posted February 3, 2005 Posted February 3, 2005 Kan ta 5 dørs og men då skal den se ut og, mulig litt mellom og
Recommended Posts