Guest dieseldyret Posted January 6, 2009 Posted January 6, 2009 Har tenkt å trekke ny kabel fra batteriet for lading av min tomtom 720. Dette fordi det er mye "støy på linja" når jeg kobler meg inn på feks interiørbelysningen som nå. Det blir kabel fra både + og - pol på batteri, regner med å bruke 2x2,5 mm2. Er det noen som har noen vettige forslag på hvor denne kan trekkes gjennom torpedoveggen?
tuszi Posted January 6, 2009 Posted January 6, 2009 Har tenkt å trekke ny kabel fra batteriet for lading av min tomtom 720. Dette fordi det er mye "støy på linja" når jeg kobler meg inn på feks interiørbelysningen som nå. Det blir kabel fra både + og - pol på batteri, regner med å bruke 2x2,5 mm2. Er det noen som har noen vettige forslag på hvor denne kan trekkes gjennom torpedoveggen?du skal lade en gps med 2*2.5mm2 kabel? holder lenge med 1.5
Guest dieseldyret Posted January 6, 2009 Posted January 6, 2009 du skal lade en gps med 2*2.5mm2 kabel? holder lenge med 1.5 Man taver vad man haver
Mondeo Power Posted January 6, 2009 Posted January 6, 2009 (edited) Nede på baksiden av dempertårnet inn mot torpedo der er det kabler som går inn. (på samme siden som batteriet/luftfilterboksen) Tre inn sammen med den nederste kabelbunten. Edited January 6, 2009 by Mondeo Power
Guest dieseldyret Posted January 7, 2009 Posted January 7, 2009 Og da er det greit å få tak i kabelen? Takk for svar:-)
Mondeo Power Posted January 7, 2009 Posted January 7, 2009 Og da er det greit å få tak i kabelen? Takk for svar:-) Kommer ut litt ovenfor pedalene
Recommended Posts