twin turbo Posted January 7, 2009 Posted January 7, 2009 (edited) selges da eg skal ha meg 4x4 varebil, og det er noen feil på den.92mod, 2.5diesel, transit kort type. litt rust er det på den, men ikkje opprustet er byttet nedre del av bakskjermer før eg kjøpte den.km uviss skal se etter når eg er i nerheiten av den.kvit 2skyvedører og ei baklukedet er dårlig aksel bak, kjøyrbar men ulyder.servo lekker på tannstang simmringer i endene.tenning er koblet på bryterer da den er defekt.ny dynamo, berebruer foran, lager foran, bremser foran, hjulsylindrer bak, frontrute og endeledd så er noen kroner i nye deler, men da eg ikkje har bruk for den så selger eg den istedet for å gjøre mye mer med den.pris 4000 bud skal vekk. er avregistrert før nyttår.trur skiltet var bn63330 skal se etter. bilen stå på Leikanger ved sognefjorden47641297 Edited January 18, 2009 by twin turbo trehjulsykel
twin turbo Posted January 18, 2009 Author Posted January 18, 2009 ny pris. er mye mer i nye deler på den, men vis ingen trenger den så blir den brukt til lager trehjulsykel
Recommended Posts