Jump to content

Sierra skjermer fra Veng


Recommended Posts

Siden det ikke var din feil kan du heller ta fra ford. Da får du uten tvil en som passer.

 

Tok du kontantoppgjør, er det mange forskjellige erfaringer med veng. Eneste jeg har vært borti var ett panser som ikke passa i måneskinn engang. Men igjen mange som er fornøyde

Link to comment
Share on other sites

Så lenge så det ikke var din feil så skal du nå ha de kr det koster å sette bilen i samme stand som den var.. Ang. veng kvalitet.. Så gjør deg et søk. Den saken har vært oppe før ;)

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

hehe.. for å si d slik, er ikke usansynlig at dem kondemnerer bilen din pga den skaden der..seff kan du jo få kontant oppgjør å ordne d selv.

ble pårygga på min dohc i fjor vår. fikk en liten bulk i framskjermenm,sprekt fanger og ei knust blinklykt. takstn blei på 12000 rett i lomma.. retta selv framskjermen med fingertuppa mine :P bare dro den ut igjen,lakken like fin,ingen sprekker,å satt på ny blinklykt. :D fangern er så lite sprekt at jeg ikke gidder å skifte den en gang hehe

Merkur XR4TI

85 Sierra xr4x4 2.8i

06 Focus ST
89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo
 

Link to comment
Share on other sites

ble pårygget for litt over ett år siden skader som ble er fanger m spredere 1 frammlampe liten bulk på låseplaten og liten bulk på panser dette er en 87 mod sedan med 92 mod gt innredning med litt rust på vanlige steder var der å snakket med takstmann å ble enige om verdi på bil å fikk vel nesten 15 000 for det... det som teller er alder på bilen å litt hvordan den ser ut påkostet å slik. tar du kontant får du litt mindre en hva det koster å rette på verksted... godta ikke skammbud fra takst... trodde jeg skulle få ca 7-8000 så ble litt overrasket ja ^_^

TangeruD1

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...