Jump to content

litt spm ang sub!


Guest Kristian

Recommended Posts

Guest Kristian

Heisann!!

 

Noen som har noe peil på hvor stor kasse Kicker Solo-Baric 10" L5 4 Ohms DVC trenger, lukket og "åpen" kasse??

 

hva egner seg egentlig best i en stasjonsvogn? planen er å bygge kasser på sidene i "lasterommet" i en mondeo 2001 stv.(et element på hver side)

 

Disse basserne ser jo også ekstremt fete ut synes jeg da...

 

Hva trengs av forsterker får å dra to slike 10" da? er ute etter ren, pen og fyldig lyd, ikke så opptatt av at bilen skal riste i frahverandre grunnet vrengt bass som man hører i mye biler..hehe (noen av dem her på toten hvor jeg holder til).

 

Et anna spm er, sitter det høytalere i alle fire dørene i denna bilen?? (må spørre, får har ikke bilen enda...)Og noen som veit hvor store høytalere som går inn i orginalfestene??

 

Ellers så handles det snart inn in-dash dvd med skjerm, pluss to separate skjermer (samme som vist i en anna tråd her, bare at jeg skal bygge skjermene inn i nakkestøttene til noen corbeau stoler jeg skal skaffe meg, recaro look-alike, men til en litt mer hyggelig pris).

 

Vel, bilen er på planleggingsstadie, da jeg ikke har handla enda. Og det venter jeg med til våren...kan nesten ikke selge rwd vinterbilen nå, er jo tross alt hele 8mm snø her..hehe

 

Vil vel sikkert komme noen bilder etterhvert regner jeg med!

 

 

Uansett, håper noen kan hjelpe med det jeg lurer på her, så jeg kan komme litt lenger!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...