OleHenrik90 Posted January 19, 2009 Posted January 19, 2009 Lurer på å lakke topplokket mitt da. Hvilken blåfarger kler en hvit sierra? Mekaniker av yrke!Online markedsføring er hobby! www.TjenRaskePenger.com
Bjørn_H Posted January 20, 2009 Posted January 20, 2009 Imperial blue er nydelig! Org ford farge også 88 Sierra Cosworth 2wd
OleHenrik90 Posted January 21, 2009 Author Posted January 21, 2009 (edited) Imperial blue er nydelig! Org ford farge også Får man kjøpt detta på sprayboks? orker ikke surre med pro lakkerer osv, er jo tross alt en dohc 2 Liter! Edited January 21, 2009 by OleHenrik90 Mekaniker av yrke!Online markedsføring er hobby! www.TjenRaskePenger.com
Loffen Posted January 21, 2009 Posted January 21, 2009 Er jo plastdeksel det... den svetter jo originalt ut olje gjennom det, så du får neppe lakken til å sitte... -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth
OleHenrik90 Posted January 21, 2009 Author Posted January 21, 2009 Er jo plastdeksel det... den svetter jo originalt ut olje gjennom det, så du får neppe lakken til å sitte... Søren det tenkte jeg ikke på! Mekaniker av yrke!Online markedsføring er hobby! www.TjenRaskePenger.com
Loffen Posted January 21, 2009 Posted January 21, 2009 Lurer på om det var her inne jeg leste at Transit hadde dohc motor med toppdeksel i alu/stål, men om dette å finne rundt om, veit nok andre her inne... Verdt ett forsøk iallefall... -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth
Bjørn_H Posted January 21, 2009 Posted January 21, 2009 Det finnes, men er nesten umulig å få tak i pluss at man må kutte ut fordeleren. Da blei det plutselig litt uaktuelt hvis man ikke har MS med edis f.eks... 88 Sierra Cosworth 2wd
Recommended Posts