Jump to content

Bilen stått med kupelyset på


Guest Ford-ST200

Recommended Posts

Guest Ford-ST200

Nå har det seg sånn at bilen har stått noen dager med lyset i bilen på, kom for å låse opp i dag, og ingen ting skjer, og av en eller annen merkelig grunn får jeg ikke låst opp med nøklene. Aner ikke hvorfor ikke de passer. Får vel ikke opp panseret på noen måte da.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ford-ST200

jeg tror egentlig ikke det. kjennes ikke sånn ut da jeg prøver låse opp, mener å husker at jeg prøvde fjord sommer med nøkkelen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ford-ST200

da var egentlig "problemet" løst, var så enkelt at den bare var veldig hard og vri om, om med litt dårlig erfaring av knekte nøkler, så tok jeg ikke nok i. Men da er det bare å få lada batteriet. vaska bilen å få parkert den i garasjen igjen til snøen å salt på veiene er borte

Link to comment
Share on other sites

da var egentlig "problemet" løst, var så enkelt at den bare var veldig hard og vri om, om med litt dårlig erfaring av knekte nøkler, så tok jeg ikke nok i. Men da er det bare å få lada batteriet. vaska bilen å få parkert den i garasjen igjen til snøen å salt på veiene er borte

Dørlås og nøkkel må brukes av og til MEN går den veldig tregt

 

kjøp en boks med våpenspray og bruk denne , den trenger inn og fortrenger fukt og smører låsen

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...