KingPin Posted March 7, 2009 Share Posted March 7, 2009 Noen moroklumper har vært inne i garasjeanlegget der jeg har bilen min og gått løs på 6-7 bilder, deriblant min, med nøkkel e.l. og laget dype riper i lakken. På min bil er det riper i panser, venstre forskjerm, førerdør, v. bakdør, v. bakskjerm, bagasjeluke OG tak. Det jeg lurer på er om det er mulig å fikse disse ripene eller ser det ut som det går mot hellakkering av bilen? Sort bil med hvite random striper er ikke så pent. Focus (2006)Focus (2000)xSierra (1990)xCitroen BX Millesime (1992)x Link to comment Share on other sites More sharing options...
JHS Posted March 7, 2009 Share Posted March 7, 2009 Har hatt samme "problem" selv en gang. Ble hellakkering Link to comment Share on other sites More sharing options...
KingPin Posted March 7, 2009 Author Share Posted March 7, 2009 Er redd for at det blir det, ja... Får trøste meg med at jeg kanskje kan få byttet farge på kjerra og tatt rust i dører/hjulbuer med det samme da Focus (2006)Focus (2000)xSierra (1990)xCitroen BX Millesime (1992)x Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3nn37 Posted March 8, 2009 Share Posted March 8, 2009 det kommer litt ann på hvor dype ripene er, men hvis det bare er klarlakken kan det være mulig å polere bort ripene.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ClawHammer Posted March 8, 2009 Share Posted March 8, 2009 Er ikke dette en forsikrings sak da ? Ford Mondeo 2001 giha med ms design styling Link to comment Share on other sites More sharing options...
KingPin Posted March 8, 2009 Author Share Posted March 8, 2009 Jo, blir nok til det selv om egenandelen er ganske høy. Focus (2006)Focus (2000)xSierra (1990)xCitroen BX Millesime (1992)x Link to comment Share on other sites More sharing options...
ClawHammer Posted March 8, 2009 Share Posted March 8, 2009 bare egenandelen er lavere en ny lakk så.. Ford Mondeo 2001 giha med ms design styling Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts