Jump to content

Recommended Posts

Posted

noen som kan gi meg tips angående gotjening fra 4 wd til 2 wd?? ford i molde nekter å gi ut papirer på at det var like biler!!

Posted
noen som kan gi meg tips angående gotjening fra 4 wd til 2 wd?? ford i molde nekter å gi ut papirer på at det var like biler!!

Vurderer å få bygd min om til 2wd teknisk sett også så jeg lurer på det samme ;)

Posted

har akuratt gjort dette med min. men trenger det å være godkjent da? alle delene er jo fra 2wd uansett. tror dere bilen faller noe i pris når man gjør dette eller har det ikke noe å si så lenge det ikke er en vanlig sierra som er ombygd til cosworth?

Posted
har akuratt gjort dette med min. men trenger det å være godkjent da? alle delene er jo fra 2wd uansett. tror dere bilen faller noe i pris når man gjør dette eller har det ikke noe å si så lenge det ikke er en vanlig sierra som er ombygd til cosworth?

etter mitt sjøn vill den falle litt i pris... men detter er jo opp til ver enkelt å synse om pris... men da blir det jo en "ombygd" bil igjen! jepp d bør være godkjent vist du blir inhanket... å da må du ha papirene på ALT :(