vestan Posted March 23, 2009 Posted March 23, 2009 noen som kan gi meg tips angående gotjening fra 4 wd til 2 wd?? ford i molde nekter å gi ut papirer på at det var like biler!!
Stianwang Posted March 23, 2009 Posted March 23, 2009 noen som kan gi meg tips angående gotjening fra 4 wd til 2 wd?? ford i molde nekter å gi ut papirer på at det var like biler!! Vurderer å få bygd min om til 2wd teknisk sett også så jeg lurer på det samme
oddbjorn90 Posted March 23, 2009 Posted March 23, 2009 har akuratt gjort dette med min. men trenger det å være godkjent da? alle delene er jo fra 2wd uansett. tror dere bilen faller noe i pris når man gjør dette eller har det ikke noe å si så lenge det ikke er en vanlig sierra som er ombygd til cosworth?
vestan Posted March 24, 2009 Author Posted March 24, 2009 har akuratt gjort dette med min. men trenger det å være godkjent da? alle delene er jo fra 2wd uansett. tror dere bilen faller noe i pris når man gjør dette eller har det ikke noe å si så lenge det ikke er en vanlig sierra som er ombygd til cosworth? etter mitt sjøn vill den falle litt i pris... men detter er jo opp til ver enkelt å synse om pris... men da blir det jo en "ombygd" bil igjen! jepp d bør være godkjent vist du blir inhanket... å da må du ha papirene på ALT
Stianwang Posted March 25, 2009 Posted March 25, 2009 Hva sier de på en eu kontroll visst de ser at det mangler Driv aksler og diff foran tru ? har dette noe med en eu kontroll å gjøre?
Janna Posted March 26, 2009 Posted March 26, 2009 Det har vært oppe før, og det ble en mangel ( ombygging ) Bilder av mine tidligere cosworth http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/12870-alle-mine-biler/
Recommended Posts