Jump to content

bilen er solgt.


mikke

Recommended Posts

sierran skal selges hurtig grunnet endringer i livet. bilen er 84 mod originalt en 1.6 liter.

det sitter idag komplett understell fra 2.9i. motor er 2.0 l is. portet topp og annen kam grp a toppakning og 12.9 bolter..skiltene er pr dags dato ikke på. skilter ble innlevert i januar grunnet manglende eu. det som må gjøres før eu er.: bytte færer bak, ene dempern bak lekker litt. ta forstillingskontroll,eller justere forstilling. da endeledd er byttet.men ikke justert 100%

så isted at frontruta hadde fått seg en smekk.så den må også byttes.det kan følge med en haug med deler hvis det er innteresant.forstilling,girkasser.interiør. bilen har fått noe riper her og der.men er helt grei å se på. følger også med 7.5x17 momo felger.bilen kan selvfølgelig også leveres eu-ok.men da blir pris noe høyere.

bilen befinner seg i sør trøndelag.

jeg har pr dags dato ikke tlf.(den er en smule ødelagt) nr er uansett 98475768

så all henvendig må komme på pm eller mail.

dekksparkere og testpiloter kan holde seg hjemme.da jeg ikke gidder bruke tid på undødvendig fjas og mas.

 

 

 

salgsum- minstepris er 15.000.uavhengig om deler er med, eller ikke.og nei. jeg selger ikke bilen i deler.

for interiserte har jeg også 2wdbunnpanne i bra stand. t-3 turbo samt saab ic som kan følge med for en liten ekstra sum.

 

har bare et gammelt bilde av bilen. men dere ser hva det er iallefall.

bil007.jpg

Edited by mikke
Link to comment
Share on other sites

nedkant på dører har fått det. som vanlig. følger med ekstra dører i bra stand. et bitte lite hull på størrelse med en 10 øre under ene breddern. vanger sveiset for 2 år siden. en forskjerm byttet, kanaler er mest sannsynlig byttet. da disse ble slipt plåtren uten å finne rust. indre kanal og gulv er helsveist sammen for å få bedre vridingsstivhet. ble ikke funnet rust her før sveising. vil man finne rust.så finner man alltid et eller annet.en eller annen plass.det er tross alt en gammel bil.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...