Jump to content

Div deler til sierra...


burnout

Recommended Posts

Da har jeg tømt garasjen min i stjørdal, og går løs på garasjen i Grimstad. ;)

 

- 2x40 mm Dellorto Dhla 40 forgassere i god stand. Følger med innsug, pakningssett, diverse dyser, gasswire-kit og synkrometer. Passer SOHC (Var meningen å sette dette på en sierra)

Følger også boka "How to build & power tune weber & dellorto DCOE, DCO/SP & Dhla carburettors" av Des Hammill. Bud over 3500,-

 

 

 

- Sota baklykt høyre side. Kommer fra en XR4i. 50,-

 

- Ventura 40mm senkefjærer. Aldri vært montert på bil, ligger fremdeles i eska. TUV-papirer følger med. Passer Sierra. 800,-

 

- Fjernstyrt bagasjeromsåpner. Greit å ha hvis du vil ha clean hekk på bilen din. Fremdeles i eske, 100,-

 

- Hvite blinklys. Passer sierra MK2. aldri vært montert. 50,-

 

- VDO CD139 MP3-spiller. Egner seg best som radio, liker ikke enkelte mp3cder, og har en tendens til å skippe litt når den spiller vanlige

cder. Kom og hent.

 

G-Tech performance meter pro. 200,- SOLGT

 

Ekstralys (fjernlys) Selges høystbydende. Prisant: 50,-

 

Dukka og opp en IS-motor. Lett portet (mener å huske forrige eier sa det ga ca 5 - 10 hk mer, uten at jeg kan gå god for det...) Mangler innsug, dynamo og en pluggledning.:P 500,-

 

Og så noen deler fra Fast and Furious-perioden min for 5 år sia.... :blush:

 

- Neonlys til å ha under bilen. Blå. Tre rør, klarte å få spenn på det siste, så det knakk... Følger med strømadapter og monteringsanvisning. 200,-/bud

 

- Flammekit til eksosrøret. Funka på sierraen jeg hadde på det tidspunktet. Følger med monteringsanvisning og diverse deler for å få det til å funke. 250,-

 

- 2 strobere. Kobla ut parkeringslysa og satt inn disse. 50,-

 

 

Delene befinner seg i grimstad. Bør helst hentes, men kan sende mindre ting med posten. Skal nordover til Trondheim/stjørdal rundt den 15 april, så kan levere på strekningen Grimstad - Oslo og Oslo - Trondheim via østerdalen.

 

Fant ut at jeg skulle prøve å vaske telefonen i vaskemaskinen, så er uten telefon for øyeblikket.:P Så send PM eller svar her ved interesse.

Edited by burnout

10 VW Golf GTD (solgt)

09 VW Passat

88 Mazda RX-7 FC3S

85 Ford Sierra 3 dørs 2L (solgt)

86 Ford Sierra 2L (kondemnert og sprengt)

83 Opel Ascona (Brant opp)

83 Ford Transit (solgt)

Link to comment
Share on other sites

Bilder

 

Senkefjærer

P030409_1337.jpg

 

baklykta (skitten på bildet)

P030409_133702.jpg

 

Forgasserne

P030409_1342.jpg

 

Forgassere og innsug

P030409_1343.jpg

 

Dyser, pakningssett, gasswire....

P030409_134501.jpg

 

Bagasjeromsåpneren

490252.jpg

 

G-tech perf. meter pro

P230309_022301.jpg

 

Har også dukka opp noen tusenmetere/ekstra fjernlys. Selges høystbydende.

DSCN0278.jpg

Edited by burnout

10 VW Golf GTD (solgt)

09 VW Passat

88 Mazda RX-7 FC3S

85 Ford Sierra 3 dørs 2L (solgt)

86 Ford Sierra 2L (kondemnert og sprengt)

83 Opel Ascona (Brant opp)

83 Ford Transit (solgt)

Link to comment
Share on other sites

Da har jeg tømt garasjen min i stjørdal, og går løs på garasjen i Grimstad. ;)

 

- 2x40 mm Dellorto Dhla 40 forgassere i god stand. Følger med innsug, pakningssett, diverse dyser, gasswire-kit og synkrometer. Passer SOHC (Var meningen å sette dette på en sierra)

Følger også boka "How to build & power tune weber & dellorto DCOE, DCO/SP & Dhla carburettors" av Des Hammill. Bud over 3500,-

 

 

 

- Sota baklykt høyre side. Kommer fra en XR4i. 50,-

 

- Ventura 40mm senkefjærer. Aldri vært montert på bil, ligger fremdeles i eska. TUV-papirer følger med. Passer Sierra. 800,-

 

- Fjernstyrt bagasjeromsåpner. Greit å ha hvis du vil ha clean hekk på bilen din. Fremdeles i eske, 100,-

 

- Hvite blinklys. Passer sierra MK2. aldri vært montert. 50,-

 

- VDO CD139 MP3-spiller. Egner seg best som radio, liker ikke enkelte mp3cder, og har en tendens til å skippe litt når den spiller vanlige

cder. Kom og hent.

 

G-Tech performance meter pro. 200,- SOLGT

 

Ekstralys (fjernlys) Selges høystbydende. Prisant: 50,-

 

Dukka og opp en IS-motor. Lett portet (mener å huske forrige eier sa det ga ca 5 - 10 hk mer, uten at jeg kan gå god for det...) Mangler innsug, dynamo og en pluggledning.:P 500,-

 

Og så noen deler fra Fast and Furious-perioden min for 5 år sia.... :blush:

 

- Neonlys til å ha under bilen. Blå. Tre rør, klarte å få spenn på det siste, så det knakk... Følger med strømadapter og monteringsanvisning. 200,-/bud

 

- Flammekit til eksosrøret. Funka på sierraen jeg hadde på det tidspunktet. Følger med monteringsanvisning og diverse deler for å få det til å funke. 250,-

 

- 2 strobere. Kobla ut parkeringslysa og satt inn disse. 50,-

 

 

Delene befinner seg i grimstad. Bør helst hentes, men kan sende mindre ting med posten. Skal nordover til Trondheim/stjørdal rundt den 15 april, så kan levere på strekningen Grimstad - Oslo og Oslo - Trondheim via østerdalen.

 

Fant ut at jeg skulle prøve å vaske telefonen i vaskemaskinen, så er uten telefon for øyeblikket.:P Så send PM eller svar her ved interesse.

 

 

Halla:)bare lurte på om du fortsatt har gassera, is motoren, senkesettet og bakluke åpneren...og om du selger det for 4500:)

mvh Inda B)

Link to comment
Share on other sites

Sorry seint svar, vært litt hektisk i det siste....

 

Du kan vel sende meg bagasjeromsåpneren og neon røra? :)

 

Edit: Hvem av røra er def? Foran, bak eller på siden?

Er to lange rør til sidene, og et kort til enten forran eller bak. Har ikke funnet festene enda, men skal lete litt mer i garasjen i morra.

 

 

Halla:)bare lurte på om du fortsatt har gassera, is motoren, senkesettet og bakluke åpneren...og om du selger det for 4500:)

mvh Inda B)

 

Forgasserne er desverre mest sannsynligvis solgt, og bagasjeromsåpneren bør Pusur_ ha førsteprioritet på siden han spurte først, hvis han fremdeles vil ha den. Kan få motoren og senkesettet for 1200 (800 kr senkesett, 400 kr motor). Motoren må hentes, har ikke plass til den i bilen....Senkesettet kan leveres langs ruta spesifisert over den 15 april.

 

God påske.

10 VW Golf GTD (solgt)

09 VW Passat

88 Mazda RX-7 FC3S

85 Ford Sierra 3 dørs 2L (solgt)

86 Ford Sierra 2L (kondemnert og sprengt)

83 Opel Ascona (Brant opp)

83 Ford Transit (solgt)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...