2.8i TIC Posted April 21, 2009 Posted April 21, 2009 Er det noen her som har videokamera og kunne tenke seg å filme bremsing på Bremsetreffet i Orkanger nå til helga??Kanskje også noen som kan ta på seg og ta bilder? Gjerne litt skikkelige bilder med høy kvelitet da de skal i blad i etterkant..
hår ball Posted April 21, 2009 Posted April 21, 2009 Er det noen her som har videokamera og kunne tenke seg å filme bremsing på Bremsetreffet i Orkanger nå til helga??Kanskje også noen som kan ta på seg og ta bilder? Gjerne litt skikkelige bilder med høy kvelitet da de skal i blad i etterkant.. ene passasjeren min SKALL ha med camra, jeg stiller med mitt rosa digital camra for bilder, ikke verdens beste, med dokumentasjon blir det..
2.8i TIC Posted April 21, 2009 Author Posted April 21, 2009 Det er bra. :-) Jeg har med speilrefleksen med, men er ikke sikkert jeg har tid hele tiden til å knipse.. Har han kanskje og mulighet å legge det ut som film og sende over òg?
hår ball Posted April 21, 2009 Posted April 21, 2009 Det er bra. :-) Jeg har med speilrefleksen med, men er ikke sikkert jeg har tid hele tiden til å knipse.. Har han kanskje og mulighet å legge det ut som film og sende over òg? det tror jeg skall gå, uten alt for store problemer =)
351RS Posted April 21, 2009 Posted April 21, 2009 Dette er definitivt noe som folk kan tenke litt på. Vi hadde et ønske om å samle sammen filmer fra sesongen og lage en FMCN -09 film. Så hvis noen har lyst å filme på treff, så hadde det vært megaflott. Min prosjekttråd: http://www.fordclubn...hetsprosjektet/
Recommended Posts