da_ Posted April 24, 2009 Posted April 24, 2009 Pga for lite tid og energi selger jeg herved fiestaen i deler, tror det er forgasseren som er ødelagt (weber) men vet ikke sikkert.. Selger bla. komplet rs styling (front, bak, skjørter og vinger) 15" sommerhjul med mye dekk igjen ellers er det bare å spørre, f.eks. vinduer, viskermotor, interørdeler, dynamo osv. Bare å gi bud... Tlf: 95016558 send helst sms så ringer jeg opp igjen når jeg får tid.. Yeeeeeee
da_ Posted May 4, 2009 Author Posted May 4, 2009 Styling er nå solgt, men resten er her fremdeles..Bare å komme med et bud, ryker for en billig penge..Alt fra felgene, dynamo, ruter, dynamo, starter eller hva det måtte være.. Yeeeeeee
Guest Jensxr2i Posted May 11, 2009 Posted May 11, 2009 Styling er nå solgt, men resten er her fremdeles..Bare å komme med et bud, ryker for en billig penge..Alt fra felgene, dynamo, ruter, dynamo, starter eller hva det måtte være.. Hei... hva skal du ha for de 2 fremmerste rutene (ikke frontruta da)?
Guest BenjaminS Posted February 2, 2010 Posted February 2, 2010 hvordan er felgene? får ikke sett bildene jeg..
D.Toft Posted February 2, 2010 Posted February 2, 2010 http://s123.photobucket.com/albums/o303/da_85/fiesta/
Recommended Posts