RSiver Posted April 25, 2009 Posted April 25, 2009 Noen som vet hva dele nr på front travers til 2wd cossi er, har en det står 85 BB 5019AA 00652 er det cossi dele nr? mvh siver
Bjørn_H Posted April 25, 2009 Posted April 25, 2009 Cosworth 2wd travers og vanlig sierra travers er vel identiske utenom størrelsen på bolten som fester bærearmen. Større bolt der på cosworth. Bare borre opp så skal den passe 88 Sierra Cosworth 2wd
RSiver Posted April 25, 2009 Author Posted April 25, 2009 (edited) Cosworth 2wd travers og vanlig sierra travers er vel identiske utenom størrelsen på bolten som fester bærearmen. Større bolt der på cosworth. Bare borre opp så skal den passe ja det er jeg klar over, men er det samme dele nr på vanlig sierra og cossi travers da eller? skal vise bilen min på ford og på bt så da er det greit og ha de rette delene. Edited April 25, 2009 by RSiver
Tommen Posted April 26, 2009 Posted April 26, 2009 ja det er jeg klar over, men er det samme dele nr på vanlig sierra og cossi travers da eller? skal vise bilen min på ford og på bt så da er det greit og ha de rette delene. Trur ikkje dem jeng rondt me cosworth dele nr i huet jeng nok bra The Golden era.. 1986-1987-1988
Recommended Posts