Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei!

I det siste har jeg plutselig fått en slags dure lyd når jeg svinger til venstre.. den er veldig svak, men samtidlig såpass sterk at jeg hører den. Mener også at lyden er der om jeg svinger rattet til venstre når bilen står i ro også (med motoren på). Så hva kan det være? Hvis det er samme lyden jeg hører i begge tilfeller er det vel ikke noe hjullager som er gåent?! Hvis så er tilfelle, er det da venstre siden som er defekt? (vanskelig å retningsbestemme lyden egentlig når den er så svak). Det kan vel ikke være servoreima? For da ville den vel ha laget lyd ved sving til høyre også?!

Håper noen har noen råd og/eller tips.

2004 mod. | Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia X | 5-tronic automat | 115hk | stasjonsvogn

2000 mod. | Volkswagen Passat 1.6i | 5-trinn manuell | 100hk | stasjonsvogn

1990 mod. | Opel Vectra 2.0i | 5-trinn manuell | 90hk | sedan

1981 mod. | VW Passat 1.6 | 5-trinn Formel-E | 75hk | combicoupe

Posted (edited)
fjærbeinslageret mulig

Du mener det lageret som ligger helt på toppen av støtdemperen? Det tviler jeg på ettersom jeg skiftet både fjærere, fjærbenslager og hjullager for under et halv år siden og kan ikke huske å ha kjørt slik at dette har tatt dagen igjen.. Lurer litt på om det kan være hjullageret.. men det kan også være noe med styringen sier noen.. noe som kan bli svært kortbart..

Edited by Siberiantiger

2004 mod. | Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia X | 5-tronic automat | 115hk | stasjonsvogn

2000 mod. | Volkswagen Passat 1.6i | 5-trinn manuell | 100hk | stasjonsvogn

1990 mod. | Opel Vectra 2.0i | 5-trinn manuell | 90hk | sedan

1981 mod. | VW Passat 1.6 | 5-trinn Formel-E | 75hk | combicoupe