Guest wolf racing Posted February 8, 2005 Posted February 8, 2005 is turbo kom det orginal eller er det noe folk har byggd om????
cossie_storm Posted February 8, 2005 Posted February 8, 2005 derfor litt mer styr med og få den godkjent Cosworth 88 sedan prosjekt-klar 05-06-07-08 jajaSierra med scorpio cosworth motor 90 mod
kikk0 Posted February 8, 2005 Posted February 8, 2005 noen her som har fått det godkjent?i tilfelle med korleis understell og bremser?
Guest sierra_xr Posted February 8, 2005 Posted February 8, 2005 kommer jo ann på kor mange hk du drar ut av den. men holder du deg runft 200 så holder det med xr- bremser for å få den godkjent
kikk0 Posted February 8, 2005 Posted February 8, 2005 kommer jo ann på kor mange hk du drar ut av den. men holder du deg runft 200 så holder det med xr- bremser for å få den godkjent skal godkjenne min nå.holder det med bare bremsene til xr4? skal godkjenne med 150hk.har du noe papirer på dette eller?
Guest wolf racing Posted February 8, 2005 Posted February 8, 2005 Ombygd! det var det jeg mente men kom i tvil da jeg kom over en annonse der det sto "orginal ford sierra is turbo ic selges"men takk for svar
Guest sierra_xr Posted February 8, 2005 Posted February 8, 2005 kommer jo ann på kor mange hk du drar ut av den. men holder du deg runft 200 så holder det med xr- bremser for å få den godkjentskal godkjenne min nå.holder det med bare bremsene til xr4? skal godkjenne med 150hk.har du noe papirer på dette eller? har ingen papirer på det men dersom du bare skal ha 150hk ut av motoren din så går det helt fint med xr-bremser. xr er jo orginale med 150hk... men da anbefaler eg deg å ta bremsene fra en xr4x4 for der er det skivebremser både bak og fremme. disse bremsene holder til 220hk tror eg det var.
kikk0 Posted February 8, 2005 Posted February 8, 2005 kommer jo ann på kor mange hk du drar ut av den. men holder du deg runft 200 så holder det med xr- bremser for å få den godkjentskal godkjenne min nå.holder det med bare bremsene til xr4? skal godkjenne med 150hk.har du noe papirer på dette eller? har ingen papirer på det men dersom du bare skal ha 150hk ut av motoren din så går det helt fint med xr-bremser. xr er jo orginale med 150hk... men da anbefaler eg deg å ta bremsene fra en xr4x4 for der er det skivebremser både bak og fremme. disse bremsene holder til 220hk tror eg det var. oki. men finnes det dokumentasjon på at xr4x4 har elles likt understell som sierra combi coupe?snakka med ein kompiss på biltilsynet i dag og han sa at eg trengte å skaffe papirer på at understellet utenom bremser er like, for så å sette over bremser.men han sa også at eg skulle skaffe dokumentasjon fra for eksempel tüv om at bilen tålte dei påkjenningane den kom til å bli utsatt for med 150 hk.så det eg må gjere er å -skaffe dokumentasjon på kva som er likt og ulikt i understell fra xr4x4 og combi coupe-skaffe dokumentasjon på at bremser osv tåler påkjenningene-bremse bilen innenfor 150hk
Guest sierra_xr Posted February 8, 2005 Posted February 8, 2005 du får papirer på at det er xr4x4 bremser som nå(visst du skifter) står på bilen. da vil disse papirene fungere som bevis på at bremsene er sterke no for motoren. det er jo det eneste du må oppgradere. ellers kan du jo bruke originalt understell! er ikke så vanskelig dersom du kan reglene litt.
morty999 Posted February 8, 2005 Posted February 8, 2005 is turbo kom det orginal eller er det noe folk har byggd om???? i bøkene mine så kunne du bestille is motor med turbo orginalt.. så dere får velge selv...
Guest Vecon Posted February 9, 2005 Posted February 9, 2005 is turbo kom det orginal eller er det noe folk har byggd om????i bøkene mine så kunne du bestille is motor med turbo orginalt.. så dere får velge selv... Du får det meste , bare det koster !
Recommended Posts