Guest Sierra coupe Posted June 11, 2009 Posted June 11, 2009 (edited) Da selges turboprosjektet grunnet for mange prosjekter Altså bilen er en Matt svart 1986 Ford Sierra 2,0 IS 3 dørs, 5 girs uten skilt som har gått 170.000 som kan bygges ferdig eller brukes som delebil. Utstyr/ deler Garrett airesearch turbo uten slark (Sjekket hos turbospesialist). Det er Cosworth bakstilling med 7,0 tommers differensial med 75%. sperre og Hvite alufelger med sommerdekk. To piggdekk på stålfelger. 205-blokk---enkel å turbokonvertere. Bremsekraftforsterkeren er skiftet i 2003. Ekstra topplokk Noen powerflexforinger. En haug med smådeler og haynes manual følger med. Egil "Drillo" Olsen har eid denne bilen og dette er en delebil som ikke går. http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_cmd=...AdItemId=923070 Pris 4000 NOK eller bud Tif: 41918205 Akershus fylke - Nes kommune Edited June 15, 2009 by Sierra coupe
JHS Posted June 11, 2009 Posted June 11, 2009 Informasjon som kreves i samtlige annonser: Telefonnummer.Hvor i landet salgsobjektet befinner seg. Minimum fylke skal angis. Prisantydning. Emneoverskriften skal tydelig fortelle hva som skal selges eller kjøpes. Annonseteksten for biler til salgs (unntatt hele delebiler) skal inneholde følgende.Hele modellnavnet og motorstørrelse.Årsmodell. Karosseritype, og antall dører. Kilometerstand. Farge utvendig. Girsystem, som manuell eller automat.Noen linjer om tilstanden, og eventuelle mangler/defekter. Mangler er også slik som,ikke skilter eller ikke utført/godkjent periodisk kjøretøykontroll, og/eller ikke betalt årsavgift. Vennlist rediger
Guest Sierra coupe Posted June 15, 2009 Posted June 15, 2009 (edited) Til dere som har ringt så har jeg bestemt meg og JA Jeg selger deler som: Bakstilling, Panser (Uten rust), Bakluke (Uten rust), Osv..Osv.. Hvis du trenger deler så har jeg mye fine deler til bilen. BUD http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_cmd=...AdItemId=925788 Edited June 15, 2009 by Sierra coupe
Guest Sierra coupe Posted July 8, 2009 Posted July 8, 2009 Vraket men har en haug med deler så ta kontakt om du trenger noe!
Recommended Posts