Jump to content

Diverse Sierra is/Cosworth vingebil deler selges


Guest 2.0is

Recommended Posts

Guest 2.0is

Liten opprydding i deler jeg ikke trenger lenger:

 

- 4 stk originale gule Cosworth 2wd dyser. Brukt men i god stand. 500kr *SOLGT*

 

437258.jpeg

 

 

- Vifteramme med 2 stk elektriske vifter. Ukjent hvilken Ford disse er fra, muligens en XR4i kanskje? Målene er uansett: (BxHxD) 62cm x 40cm x 12cm. Diameteren på selve viftene er 28 cm. Brukt men i god stand. 400kr

 

437262.jpeg

 

 

- Sjeldne hvite baklykter til vingebil/sierra -86. Brukt men i god stand. 1200kr

 

437269.jpeg

 

 

- Originale baklykter til sierra -86. God stand. 300kr

 

 

- Uoriginal cosworth vinge til -86 Sierra i glassfiber. Vingen er i god stand. 700kr *SOLGT*

 

437270.jpeg

 

 

- Uoriginal cosworth grill til -86 Sierra i glassfiber. God stand men trenger lakk. 300kr *SOLGT*

 

437273.jpeg

 

 

- Original Sierra Cosworth -86 frontfanger i dårlig tilstand. Er sprekt midt på, men er vel folk som får denne som ny med litt plastsveis. Gi bud. *SOLGT*

 

437278.jpeg 437281.jpeg

 

 

- CPU til Sierra iS -86. Skal visstnok være chippet, men dette er ikke noe jeg går god for. 300kr

 

437283.jpeg

 

 

- OMP stabstag (såkalt tårnstag) som passer iS motorrommet perfekt. Aldri brukt, perfekt tilstand. 1100kr *SOLGT*

 

437285.jpeg

 

 

- Innsug til Sierra iS -86 mod. Uten dyser, ellers komplett. God stand 300kr

 

437288.jpeg

 

 

- 2stk trommelbremser fra XR4i. Dette er fint om du feks har is turbo. Grei stand, men må nok bytte band. 400kr

 

437291.jpeg

 

 

- Polert topplokk til OHC topp. Skittent på bilde, men er meget fint og nesten ikke brukt. Dette er i solid utførelse med tykke vegger. 1000kr.

 

437293.jpeg

 

 

Dette var det meste interresante, men har det meste til Sierra mk1 liggende så er bare å spørre om det er noe du er ute etter.

Send PM om det er noe av interresse.

 

Delene ligger i Mosjøen, Nordland. Kan også ordnes å hente dem i Trondheim.

 

 

Rune

95788293

Edited by 2.0is
Link to comment
Share on other sites

Guest Odd Evald Motorsport

500 for de hvite baklyktene.

Edited by JHS
Unødvendig quoting
Link to comment
Share on other sites

Guest 2.0is

Hvis det er tilfelle så er jeg enig i at det blir stiv pris ja :huh: . Prøvde å finne noen som solgte dette men fant ikke pris noen steder. Kjøpte staget for noen år siden, men har helt glemt av hvor fra.

 

litt stiv pris for det tårnstaget da. koster ikke mere enn 1200 kr nytt på kollevold

 

 

 

 

Har oppdatert med *SOLGT* på de delene som til nå er solgt.

Edited by 2.0is
Link to comment
Share on other sites

Guest 2.0is
Har vell ikkje ei passasjer dør til ein 3'dørs liggende?

 

Begge dørene og bakluke er desverre solgt for en stund siden

Link to comment
Share on other sites

er det sannt? =( er di hvite baklampene solgt?! *grine seg ihjæl* har ikke nett lenger å har ikke fulgt med. lett i en evighet. er det sannt? hehe. aff. endeli kommer du med sånne så har seff jeg ikke nett =S send meg melding 98422225 om du har dem eller vet om andre. har som sagt ikke nett =(

 

er det sannt? =( er di hvite baklampene solgt?! *grine seg ihjæl* har ikke nett lenger å har ikke fulgt med. lett i en evighet. er det sannt? hehe. aff. endeli kommer du med sånne så har seff jeg ikke nett =S send meg melding 98422225 om du har dem eller vet om andre. har som sagt ikke nett =(

 

kjøper dem gjerne av han som kjøpte dem for 1000,-

Link to comment
Share on other sites

Guest 2.0is

De er nok solgt ja. Rart at disse ikke produseres lenger, eller gjør de det? Er jo ganske ettertraktet på markedet virker det som.

 

 

er det sannt? =( er di hvite baklampene solgt?! *grine seg ihjæl* har ikke nett lenger å har ikke fulgt med. lett i en evighet. er det sannt? hehe. aff. endeli kommer du med sånne så har seff jeg ikke nett =S send meg melding 98422225 om du har dem eller vet om andre. har som sagt ikke nett =(

 

 

 

kjøper dem gjerne av han som kjøpte dem for 1000,-

Link to comment
Share on other sites

De er nok solgt ja. Rart at disse ikke produseres lenger, eller gjør de det? Er jo ganske ettertraktet på markedet virker det som.

 

nei får dem ikke nye lenger =S fortsatt noen orginal sotete på markede da.

Link to comment
Share on other sites

Guest 2.0is

Liten oppdatering. Det meste er solgt, men har enkelte deler igjen. Om noen er interresert i å kjøpe flere av delene samlet så går det billigere.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest 2.0is

Etter at en ***** useriøs kjøper ikke gadd å hente pakken med de hvite baklysene på posten innen 14 dager så er disse igjen tilsalgs nå. Tapte 215 kr i postoppkrav der :angry:

Link to comment
Share on other sites

Guest 2.0is
Name and shame..

 

 

Foreløpis venter jeg med det til jeg faktisk er 100% sikker på at det ikke er skjedd noe annet. Var en med bruker her på forumet ja, men får ikke kontakt med personen.

Link to comment
Share on other sites

Foreløpis venter jeg med det til jeg faktisk er 100% sikker på at det ikke er skjedd noe annet. Var en med bruker her på forumet ja, men får ikke kontakt med personen.

 

hmm.. kanskje han dro på ferie å trudde de lå der å ventet for alltid....

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...