Guest Cosworth4ever Posted June 28, 2009 Posted June 28, 2009 Har som sagt problemer med den elektriske ruta på førersiden, på passasjersiden fungerer ruta helt fint. Noen tips til hvor man kan starte å feilsøke hen? Vanlige feil osv? 2wd sedan forresten.
morten_cosworth Posted June 28, 2009 Posted June 28, 2009 Har som sagt problemer med den elektriske ruta på førersiden, på passasjersiden fungerer ruta helt fint. Noen tips til hvor man kan starte å feilsøke hen? Vanlige feil osv? 2wd sedan forresten. dette skjedde meg og, der var det feste til vindus motoren som hadde tatt borti ledningene til ruta når eg kjørte den ned, sjekk det du
Kverna Posted June 28, 2009 Posted June 28, 2009 Sjekk bryter, sjekk motor, ledninger i gjennomføringer. Prøv å tvangsstyr dem hvis du ikke finner noe feil her Min fotoblogg
møffe Posted June 29, 2009 Posted June 29, 2009 du skiller selve kontakten af. gør det stille og roligt på et bord med noget parpir under, der er ofte støv i selve kontakten. prøv at starte der.
Recommended Posts