Guest hørvel Posted June 29, 2009 Posted June 29, 2009 (edited) Førstebilen, 93 modell mondeo 2.0 glx, må vekk før vintern. det knaker litt i forstillinga et sted og eksosen blir ikke helt tett et sted midt under der uten å sveise. varmeapparatet funker på trinn 3:) under panseret er det langt i fra 170 hester, nærmere 136. motor får for mye luft, trur den derfor får for mye bensin. kan for lite om det der til å si noe sikkert.. rsfangern foran er såvidt jeg veit like hel, bak måtte jeg rive av etter å ha knust festene i snøkantene i vinter. så der er den rød, resten av bilen er grønn. kan følge med sprayboks med riktig farge. sparkelet i skjøten på rsfanger foran er borte, så der er det ei fin lysegrå stripe. skal på eukontroll før september, dette kan jeg få gjort fort ved seriøs interesse. hva som egentlig er gjort med motor veit jeg ikke, annet enn at det er lagt ny rørsak til lufta. har originaldelene. moddinga på lufta kombinert med ksr potte gir brukbar lyd. sentrallåsen fungerer for øvrig fint. er fin som delebil dersom eukontroll-resultatet blir for ille, men har ikke mulighet/plass til å ta den fra hverandre, så må i tilfelle bli en hel delebil. 97590846, oppland. pris.. begynner på 15 lapper, innspill på prisen mottas med stor takk. som nevnt er det noen fillefeil her og der, men før eukontroll veit jeg ikke om noe store greier.sedan, gått ca 159000. cayman blue eller noe fikk jeg høre var navnet på fargen, er mye grønt i blåfargen. manuell kasse som har sett sine bedre dager, men har ikke forverra seg særlig mens jeg har hatt bilen, så holder nok litt til. Det skal være mye bil igjen, men som sagt noen småfeil. litt lyst og nevenyttighet fikser det verste, jeg mangler begge deler. dårlige bilder her: http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=40694&st=0vingen er forresten også borte. hilsen vegar edit: inntrykket av bilen ble ufortjent dårlig av annonsen Edited June 30, 2009 by hørvel
Tore_TJ Posted June 30, 2009 Posted June 30, 2009 15 lapper kan faktisk gi et ganske bra eksemplar nå for tida.. så hvis bilen er så ille som du sier er prisen for høy.. men du gir inntrykk av at det ikke finnes bil igjen i annonsen. synes det høres ut som fillefeil.. Skriv en skikkelig annonse der du ikke kaller en evt kjøper for en tulling så kanskje du får solgt den..
Guest hørvel Posted June 30, 2009 Posted June 30, 2009 Du sier noe der. humøret var ikke på topp når jeg skreiv den, ei heller følelsene for bilen.. har endra litt nå, ble litt bedre.
Recommended Posts