Guest åssicossie Posted July 6, 2009 Posted July 6, 2009 Noen som har, eller vet om hvor jeg kan få tak i nytt utløserlager til BW t-5 kasse fort ? Åsmund Stormo47327800Drammen
hår ball Posted July 6, 2009 Posted July 6, 2009 ebay er eneste utvei.. jeg bytta for ikke lenge siden, og da fant jeg ingen i norge.. men det tok ikke mange dagene fra ebay heller da.. men et alternativ er og modde 4x4 lagre, det får på ford ennå.. det satt i min girboks tidligere, probleme er at du ikke får "låst" det til clutch arma..men funka greit for meg, i over 1 år, men bytta til 2wd når jeg bytta clutch for 1 mnd siden..
Guest åssicossie Posted July 6, 2009 Posted July 6, 2009 ebay er eneste utvei.. jeg bytta for ikke lenge siden, og da fant jeg ingen i norge.. men det tok ikke mange dagene fra ebay heller da.. men et alternativ er og modde 4x4 lagre, det får på ford ennå.. det satt i min girboks tidligere, probleme er at du ikke får "låst" det til clutch arma..men funka greit for meg, i over 1 år, men bytta til 2wd når jeg bytta clutch for 1 mnd siden.. Var det jeg fryktet. Skulle gjerne fått bytta før helgen, men da er det vel bare å bestille på nett da
Recommended Posts