Guest Sierraxr4x4 Posted July 7, 2009 Posted July 7, 2009 oljelampa lyser når bilen går på tommgang, å den går ikkje sånn ekstremt laft på tommgang heller, men bare eg ser på gasspedalen so slukker den, slitt oljepumpe`?
to far gone Posted July 8, 2009 Posted July 8, 2009 oljelampa lyser når bilen går på tommgang, å den går ikkje sånn ekstremt laft på tommgang heller, men bare eg ser på gasspedalen so slukker den, slitt oljepumpe`? prøv nytt olje filter og da motorcraft ikke noe jalla merke ... hjelpe ikke det er det opp med motor . da er div lager utslitt HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL
RaymondP Posted July 8, 2009 Posted July 8, 2009 (edited) Er i utgangspunktet ikke noe oljetrykk å skryte av orginalt på din motorslitasje kombinert med alt for tynn olje kansje?Jeg å mange andre har shimset opp oljepumpa for høyere trykk med tiøringer før i tiden:) Edited July 8, 2009 by RaymondP
Guest Sierraxr4x4 Posted July 27, 2009 Posted July 27, 2009 løsninga på problemet var nytt olje filter å ny olje, castrol gtx 15-40å no er alt som det skal,
Recommended Posts