Stianwang Posted July 17, 2009 Posted July 17, 2009 (edited) Har en Sierra XR4i 84 modell som jeg VURDERER å selge.. Begynner å bli veldig få av disse bilene nå ! Har rett å slett funnet ut at det blir for mye med både xr4i og cossie..(cossien i seg selv suger penger nok som det er) Bilen er en drøm å kjøre.. virker veldig fast og fin i foringer og understell generelt.. SKRIVER DET AKKURAT SOM DET ER DA JEG HAR BLITT LURT ANG BILKJØP FØR,og vet hvor irreterende det er !! Bilen har: *Elektriske vinduer foran*Diff sperre*Rundetids teller*Dato dashbord*Servo*og masse annet som XR4i ble levert med.*Hijackers i demperene bak ( Ikke prøvd ut enda)*Gule koni rundt om,orginale fjører.+++++ Ford Sierra XR4i 2,819883 dørerbilen er gått 176 tusenFarge innvendig er grå5 trinns manuell kasseBilen har ikke skilter pr dags dato. ingen skyldige års avgifter.. ----------------------------------------------------------------Motor: Motoren fusker litt når den blir varm. har ikke funnet ut hvorfor enda,( har ikke stresset så veldig mye med det heller )Går som ei kule ellers *Motoren sviver veldig pent til å være en gammel ford v6 -------------------------------------------------------------------Karosseri: *Litt rust i høyre hjulbue.*bulk på panser og en liten bulk på forskjerm. *Bilen har jo selvfølgelig litt rust under som jeg har sett,men ingenting alvorlig tror jeg(er jo tross alt en 84 modell)*Frontfangeren har fått en liten knekkEllers er den veldig pen. Bremser/Dempere: *Bremsene bør byttes bak, foran er de greie. (håndbrekk tar dårlig)*Dempere og fjærer og foringer virker ut til å være i tipp topp stand. KM stand på bilen skal i følge forrige eier være 176tusen.. Bilen har vært utsatt for tyveri og tenningslåsen er gåen og må byttes. (har ikke nøkler til bilen heller) Bilen befinner seg i Arendal Kan nåes hele døgnet på 45403539 eller på PM PRIS= BUD.. Kan bruke bilen som betaling av diverse deler til cosworth (T5 kasse, Compomotive felger osv) Felgene på bildene følger desverre ikke med.. Garantert MASSE jeg har glemt så bare ta kontakt Mvh Stian Wang Johannesen Flere bilder ligger i offtopic tråden min. Edited July 18, 2009 by Stianwang
SierraCL Posted July 17, 2009 Posted July 17, 2009 Nydelig bil Denne må ikke komme i feil hender, så sett den bort og stell med den heller etter hvert Hadde kjøpt denne hadde jeg hatt plass.. Fikk litt vondt i hjerterota kjenner jeg.
Stianwang Posted July 18, 2009 Author Posted July 18, 2009 (edited) Ja frister ingenting å selge den. er en skikkelig GO`bil. Men må tenke litt fornuftig også.. er bedre at noen som kan ta vare på den kjøper den enn at den blir stående i garasjen liksom. foreløpig ligger den KUN til salgs her, gidder ikke selge den til en liten drittunge som skal ha den som herje\vinterbil heller.. Edited July 18, 2009 by Stianwang
Stianwang Posted July 19, 2009 Author Posted July 19, 2009 (edited) Da må jeg gratulere Taumas91 her på forumet med ny bil Så denne er nok solgt.. var litt tungt å se den forsvinne.. Edited July 19, 2009 by Stianwang
Recommended Posts