MacGyver Posted July 27, 2009 Posted July 27, 2009 Hei der... Tar med meg Escosen og flytter 82 mil sørover til Kristiansand om et par uker..Bare lurte på om det finnes noe miljø for ford/cosworth der nede? Vært bra å møte likesinnede - Stein - sykler til arbeid
po0key Posted July 27, 2009 Posted July 27, 2009 Hei der... Tar med meg Escosen og flytter 82 mil sørover til Kristiansand om et par uker..Bare lurte på om det finnes noe miljø for ford/cosworth der nede? Vært bra å møte likesinnede - Stein - hei hei veit ikke helt om kristiansand veit at det er noen der med cossy jeg selv holder til 3 mil unna der og her har vi iallefall en liten gruppe ford entusiaster
MacGyver Posted July 27, 2009 Author Posted July 27, 2009 hei hei veit ikke helt om kristiansand veit at det er noen der med cossy jeg selv holder til 3 mil unna der og her har vi iallefall en liten gruppe ford entusiaster høres bra ut, og siden jeg skal flytte på østsiden av kr.sand, så slipper vi bompenger...hehe sykler til arbeid
po0key Posted July 27, 2009 Posted July 27, 2009 høres bra ut, og siden jeg skal flytte på østsiden av kr.sand, så slipper vi bompenger...hehe hehe hvor i kristiansand skal du flytte?
MacGyver Posted July 28, 2009 Author Posted July 28, 2009 hehe hvor i kristiansand skal du flytte? Det var kke så lengt unnda sørlandsparken mener jeg sykler til arbeid
po0key Posted July 28, 2009 Posted July 28, 2009 Det var kke så lengt unnda sørlandsparken mener jeg oki er jo ikke mere en 20min kjøring det til lillesand på gamle e18 bår jo enda fortere når den nye åpner
Stianwang Posted July 28, 2009 Posted July 28, 2009 (edited) Jeg bor i Arendal har en sedan cossie. er mange i Grimstad også som har cossie Og ett par stykker i arendal. så alene blir du nok ikke Burde nok fått i gang ett lokallagsmøte på mac\burgerking i sørlandsparken snart da Edited July 28, 2009 by Stianwang
to far gone Posted July 29, 2009 Posted July 29, 2009 Jeg bor i Arendal har en sedan cossie. er mange i Grimstad også som har cossie Og ett par stykker i arendal. så alene blir du nok ikke Burde nok fått i gang ett lokallagsmøte på mac\burgerking i sørlandsparken snart da jaså blir sulten av all skruinga pluss pussing hehe jepp hadde vært knall med et treff HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL
po0key Posted July 29, 2009 Posted July 29, 2009 jaså blir sulten av all skruinga pluss pussing hehe jepp hadde vært knall med et trefffikk akkurat melding om at det er street meet i sørlandsparken til fredag kl 21:00
IceTurbo Posted July 30, 2009 Posted July 30, 2009 Jeg bor i Arendal har en sedan cossie. er mange i Grimstad også som har cossie Og ett par stykker i arendal. så alene blir du nok ikke Burde nok fått i gang ett lokallagsmøte på mac\burgerking i sørlandsparken snart da Hehe d må mi få til fikk akkurat melding om at det er street meet i sørlandsparken til fredag kl 21:00fikk å melding om dette Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett. - 1993 Ford sierra Cosworth sleeper- 1976 Ford Taunus 2l automat
Loffen Posted July 30, 2009 Posted July 30, 2009 Kult, da må jeg nesten ta meg en tur;-) Få med meg etpar cossier også;-) -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth
MacGyver Posted July 30, 2009 Author Posted July 30, 2009 Kult, da må jeg nesten ta meg en tur;-) Få med meg etpar cossier også;-) Må få fikset et litt senere også... er på plass om 1,5 uke sykler til arbeid
po0key Posted July 30, 2009 Posted July 30, 2009 Må få fikset et litt senere også... er på plass om 1,5 uke er ikke noe problem det
Cossi2wd Posted August 1, 2009 Posted August 1, 2009 Loffen var der. Men nå var jo dette ett av de kjipeste streetmeet jeg har vært på hvertfall, så vi gikk litt tidlig www.frodeholte.com
IceTurbo Posted August 1, 2009 Posted August 1, 2009 Loffen var der. Men nå var jo dette ett av de kjipeste streetmeet jeg har vært på hvertfall, så vi gikk litt tidlig ja var ikke noe sjempe liv der akurat flaut me bakhjulsdrevne bilene som pingla seg så mye, 2 passater som sto for det meste av spolinga Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett. - 1993 Ford sierra Cosworth sleeper- 1976 Ford Taunus 2l automat
po0key Posted August 1, 2009 Posted August 1, 2009 ja var ikke noe sjempe liv der akurat flaut me bakhjulsdrevne bilene som pingla seg så mye, 2 passater som sto for det meste av spolinga jeg prøvde meg litt men er ikke så gøy med lite hk og ikke sperre
IceTurbo Posted August 1, 2009 Posted August 1, 2009 jeg prøvde meg litt men er ikke så gøy med lite hk og ikke sperremhm men bedre å prøve enn å ikke tørre Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett. - 1993 Ford sierra Cosworth sleeper- 1976 Ford Taunus 2l automat
po0key Posted August 1, 2009 Posted August 1, 2009 mhm men bedre å prøve enn å ikke tørre jo sant det men det mest komiske var alle volvoene og ropinga at volvo er best også var det ingen volvoer som var utpå
IceTurbo Posted August 1, 2009 Posted August 1, 2009 jo sant det men det mest komiske var alle volvoene og ropinga at volvo er best også var det ingen volvoer som var utpåmhm haha Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett. - 1993 Ford sierra Cosworth sleeper- 1976 Ford Taunus 2l automat
Loffen Posted August 1, 2009 Posted August 1, 2009 mhm men bedre å prøve enn å ikke tørre Trur ikke det hadde vært noe gøy å se på meg med Focus diesel akkurat, så jeg gjorde igrunn det de fleste skulle gjort: Overlatt kjøringa til noen som kunne satsa litt... Gitt han tullingen i passaten en bakhjulstrekk, så kunne det kansje blitt litt show... -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth
Stianwang Posted August 1, 2009 Posted August 1, 2009 (edited) Trur ikke det hadde vært noe gøy å se på meg med Focus diesel akkurat, så jeg gjorde igrunn det de fleste skulle gjort: Overlatt kjøringa til noen som kunne satsa litt... Gitt han tullingen i passaten en bakhjulstrekk, så kunne det kansje blitt litt show... Han holdt jo på å dra med seg hele gulvet når han brekka ! haha. venta i grunnen bare på at brekkwiren hadde røket og han hadde tatt turen rett i noen biler som stod der:P Edited August 1, 2009 by Stianwang
Loffen Posted August 1, 2009 Posted August 1, 2009 Han holdt jo på å dra med seg hele gulvet når han brekka ! haha. venta i grunnen bare på at brekkwiren hadde røket og han hadde tatt turen rett i noen biler som stod der:P Ikkeno å si på innsatsen hans iallefall... hehe -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth
IceTurbo Posted August 1, 2009 Posted August 1, 2009 Ikkeno å si på innsatsen hans iallefall... hehehehe fikk brev ifra statensvegvesen att e kan ta lappen igjen nå, så neste gang da skal e stå for spinniga så blir d sikkert 10 nye måneder uten lappen Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett. - 1993 Ford sierra Cosworth sleeper- 1976 Ford Taunus 2l automat
Recommended Posts