vestan Posted July 31, 2009 Posted July 31, 2009 noen som har ei 044 pumpe i møre og ramsdal?? trenger den i kveld! er villi til å kjrøe et stykke for å skaffe denne:)
WingDude Posted July 31, 2009 Posted July 31, 2009 Med en slik emneoverskrift kan du neppe vente særlig mange svar
4x4 cosworth Posted July 31, 2009 Posted July 31, 2009 909motorsport ? Ulsteinvik Mest sannsynlig komt på bil ogsa...Takker for at du tipset om mej...med dei prisene ej selger delene for så har ikkje ej allverdens med reklame busjett...Så er takknemlig for alle tips som gies...Desto mere salg ej har desto billigere blir deler til cosworth i fremtiden å få kjøpt i norge.... MVH 909Motorsport Send meg en e-post Powerflex foringer 909Motorsport Nettbutikk 909motorsport
Kverna Posted August 1, 2009 Posted August 1, 2009 Mest sannsynlig komt på bil ogsa...Takker for at du tipset om mej...med dei prisene ej selger delene for så har ikkje ej allverdens med reklame busjett...Så er takknemlig for alle tips som gies...Desto mere salg ej har desto billigere blir deler til cosworth i fremtiden å få kjøpt i norge.... Når jeg så møre og romsdal så kom plutselig 909motorsport opp i hodet mitt. Rart hvordan de greiene funker Min fotoblogg
Recommended Posts