Jump to content

-92 Scorpio stv 2.0 dohc automat selges, og deler fra -87 2.4 coupe.


Guest sinbad

Recommended Posts

Guest sinbad

Ikke pen i lakken, har vært den blåsvarte fargen, men noen har gått amokk med svart spray mange steder.... caliper høyre bak henger, bærekule h.f. ikke bra, ellers ok (har ikke funnet noe annet, bortsett fra sprukket bremserør som er skiftet).

Den har ikke skilter. Km stand ca 250k. Kassa ok, motor starter og går greit! Litt svetting og oljeforbruk er det nok.

Kan evt følge med "delemotor" med sprukket toppakning (ja, jeg har bytta motor).

Er for gæærnt å kasten, det kan fortsatt bli en veldig brukbar bil!

 

Selges hbo 3000,-

 

Skulle egentlig EU-godkjenne å bruke som pendlerbil, men fikk tak i en 2.9 i stedet (har fått firmabil å pendle med, så da ble det litt oppgradering med grommere motor!).

 

Henter en coupe delebil i dag, trenger ny kasse på 2.9'en, så det meste bortsett fra kassa fra denne er tilgjengelig. Vet ikke hva slags interiør og utstyr enda, men etter kl 1500 vet jeg mer!

 

Hva slags hjul som følger med, avhenger av pris du er villig til å gi.

 

Bilen står i Nedre Eiker kommune, utenfor drammen.

 

Jan

96659414 (best å ringe! Vet ikke hvor lenge/når jeg er på nett!)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Er den kjørbar? Mulihget for å gå ned i pris?

Beklager, har vært opptatt med å skru... Har ikke hatt tid til internett!

2.0'en er kjørbar, ja. Har nå skiftet skiver / calipere, har ikke fått skiftet bærearm enda.

Syns vel egentlig det er billig nok... Men, hvis du skaffer en A4LDe kasse til -94 2.9 i god stand kan vi bytte B)

 

2.4'en er nå under slakting, så endel deler er klar for levering.

Alt utenom radiator, dashbord/instrument, automat, bærearm hf, calipere og skiver bak er tilgjengelig. Skulle egentlig bruke automat i min 2.9, men den er ikke bra den heller... Og den passer heller ikke uten ombygging... Den gikk på røysa fort!

 

Motor fungerer meget godt, og er pen å se på! Ikke strøken, men ikke langt unna heller!

Kan dessverre ikke prøves lenger, men garanteres mer enn kjørbar!

Dersom det ikke er noen interesse for delene går de (bortsett fra de som er "kjekke å ha på en regnværsdag" som passer min -94 mod 2.9) på røysa sammen med bilen innen kort tid!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...