Jump to content

Verkstedet bulka bilen min..


Svorska

Recommended Posts

Hadde bilen på verksted for å fikse noen nye nøkler, og gjett hva de klarte?? Joda, en eller annen har prøvd å ta med porten ut med frontfangeren min.

Ingen hadde seff gjort det og er jo vanskelig å bevise at det ikke var skade der?

Hva gjør jeg, har jo ingen klin ferske bilder av støtfangeren liksom...

Link to comment
Share on other sites

du finne ut hvem som hadde bilen(gjorde jobben) da den var inne.

så fant du jo hvem som skadet bilen. Det er han som har ansvaret for bilen når den skal inn og ut på verksted. viss ikke det nytter er det bare og ta det opp med sjefen som er daglig leder på bygge og si at du går til lokalavisen og skriver innlegg, ang hva som skjedde. for og advare folk hva som kan skje når bilen ska på verksted og at det blir ikke blir dekt av verksted

 

hvis ikke det nytter så ringe du tv2 vi hjelper deg og legger fram saken.

Link to comment
Share on other sites

Hmmm.

Dette begynner veldig bra. Ingen på verkstedet, (som forøvrig er en merkeforhandler i Oslo) gidder en gang å svare på henvendelsen jeg sendte.

Samboeren min jobber vegg i vegg og har med bilen inn i dag, så får vi se. Irriterende, da bilen faktisk var KLIN strøken.

Ingen veldig spesiell bil, en Mondeo Stv 131Hk Tdci Ghia, men uansett håper de ordner opp.

Har selv jobbet som mekaniker med andre merker i tidligere år, og vi brukte skjema og gikk rundt bilen når kunden kom og samme prosedyre etter verstedbesøk når kunden skulle hente bilen.

Kanskje en ide for Ford også?

Edited by Svorska
Link to comment
Share on other sites

Har vært der to ganger med bilen og er liksom ingen inne som kan se på det :P Herregud for en gjeng.

Verksmester, leder osv er aldri inne. Vurderer å ta med meg telt og bosette meg på en viss adresse i Oslo...

Edited by Svorska
Link to comment
Share on other sites

Hva med å ringe for å få tak i verksmester? Avtale et møte. Må da være mye enklere enn å bare dukke opp uanmeldt. Og hvis noen har kjørt i porten, burde det da være skade / lakkrester på den? Vet det er mange som prøver seg på en spansk en når de har bilen på verkstedet. Men dette er sikkert ikke en sånn sak.

91` Ford Sierra Cosworth

Link to comment
Share on other sites

Hva med å ringe for å få tak i verksmester? Avtale et møte. Må da være mye enklere enn å bare dukke opp uanmeldt. Og hvis noen har kjørt i porten, burde det da være skade / lakkrester på den? Vet det er mange som prøver seg på en spansk en når de har bilen på verkstedet. Men dette er sikkert ikke en sånn sak.

 

 

Hvis verksmester hadde svart på tlf hadde saken vært grei. Har lagt igjen utallige beskjeder på sentralbord og til kollegaer med lovord om at han skal ringe tilbake.

Bilen var klin strøken, noe som kan bekreftes av forrige eier og NAF som hadde bilen inne for kjøpstest.

Prøver meg ikke på noen spansk av noe slag. Har selv jobbet med bil i mange år og vet hva folk kan finne på for å få fikset litt på bilen gratis.

Uansett er det useriøst av en stor forhandler i Oslo å ikke svare på en eneste henvendelse. Hverken på tlf, epost eller ved oppmøte.

Prøvd å få mekanikeren som hadde bilen i tale, men han kan ikke uttale seg sier han......

 

Har heldigvis kontakter på Ford Norge, så får vel gå den veien om noe ikke skjer snart...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...