Aggi Posted August 29, 2009 Share Posted August 29, 2009 (edited) selger unna noen deler 4x4 bremsekraftforsterker 1000,- panser fra en 2wd farge hvit 500,- eibach senke fjærer forran 500,- 4x4 mellomaksel 500,- T3 turbo fra 4x4 3500,- 4x4 fuelrail 1000,- dør lister sedan bud 4x4 innsugs plenium 4x4 cosworth stempler 4stk 1000,- 4x4 kammer 3bar mapsensor 700,- vingebil instrumentet som er i midten bud 5 bolt baklokk til turbo, med 3" v-bann ut 800,- delene befinner seg i sarpsborg kan kontaktes på 47639659 Edited September 30, 2010 by Aggi Har jeg bestemt meg for å vinne i lotto, så har jeg bestemt meg for å vinne i lotto..... The more I learn about women, the more I like cars! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aggi Posted August 30, 2009 Author Share Posted August 30, 2009 åssen sperre? org? sveisa?er org sperre på den Har jeg bestemt meg for å vinne i lotto, så har jeg bestemt meg for å vinne i lotto..... The more I learn about women, the more I like cars! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aggi Posted September 1, 2009 Author Share Posted September 1, 2009 Prisantydning på diffen? 2000,- har også drivaksler og spindler bak Har jeg bestemt meg for å vinne i lotto, så har jeg bestemt meg for å vinne i lotto..... The more I learn about women, the more I like cars! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aggi Posted October 8, 2009 Author Share Posted October 8, 2009 bump Har jeg bestemt meg for å vinne i lotto, så har jeg bestemt meg for å vinne i lotto..... The more I learn about women, the more I like cars! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Roko Posted October 8, 2009 Share Posted October 8, 2009 er org sperre på den når du sier original sperre, mener du diffbrems da? Passer denna på dohc sierra, evt hvis man bytter drivaksler og spindler? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aggi Posted October 8, 2009 Author Share Posted October 8, 2009 når du sier original sperre, mener du diffbrems da? Passer denna på dohc sierra, evt hvis man bytter drivaksler og spindler? ja, er diffbrems jeg mener, vil passe rett på med drivaksler og spindler:) Har jeg bestemt meg for å vinne i lotto, så har jeg bestemt meg for å vinne i lotto..... The more I learn about women, the more I like cars! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sta1n1 Posted October 9, 2009 Share Posted October 9, 2009 den hardykoblingen på 4x4 mellomakselen, er den hel eller er den sprukket ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aggi Posted October 9, 2009 Author Share Posted October 9, 2009 den hardykoblingen på 4x4 mellomakselen, er den hel eller er den sprukket ?den ser helt ny ut Har jeg bestemt meg for å vinne i lotto, så har jeg bestemt meg for å vinne i lotto..... The more I learn about women, the more I like cars! Link to comment Share on other sites More sharing options...
rakjen Posted October 12, 2009 Share Posted October 12, 2009 Forstillinga, inkludera den tannstage, styresnekka og endeledd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aggi Posted October 12, 2009 Author Share Posted October 12, 2009 Forstillinga, inkludera den tannstage, styresnekka og endeledd? jepp:) Har jeg bestemt meg for å vinne i lotto, så har jeg bestemt meg for å vinne i lotto..... The more I learn about women, the more I like cars! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cossy_4x4 Posted October 12, 2009 Share Posted October 12, 2009 ikke for å være frekk, men turboen koster 9700 kr ny ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aggi Posted October 12, 2009 Author Share Posted October 12, 2009 ikke for å være frekk, men turboen koster 9700 kr ny ? hvor? med baklokk og actuator? Har jeg bestemt meg for å vinne i lotto, så har jeg bestemt meg for å vinne i lotto..... The more I learn about women, the more I like cars! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossyman85 Posted October 12, 2009 Share Posted October 12, 2009 hvor? med baklokk og actuator? ja komplett, har sett d jeg oxo får den sikkert billigere oxo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aggi Posted October 12, 2009 Author Share Posted October 12, 2009 (edited) ja komplett, har sett d jeg oxo får den sikkert billigere oxookey da får man komme med bud på den:)oppdatert første post Edited October 12, 2009 by Aggi Har jeg bestemt meg for å vinne i lotto, så har jeg bestemt meg for å vinne i lotto..... The more I learn about women, the more I like cars! Link to comment Share on other sites More sharing options...
rakjen Posted October 15, 2009 Share Posted October 15, 2009 jepp:) Eg tar de eg, må berre sjå om eg klare å få de opp igjen frå sarpsborg til stryn;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aggi Posted October 15, 2009 Author Share Posted October 15, 2009 Eg tar de eg, må berre sjå om eg klare å få de opp igjen frå sarpsborg til stryn;)den er god:) Har jeg bestemt meg for å vinne i lotto, så har jeg bestemt meg for å vinne i lotto..... The more I learn about women, the more I like cars! Link to comment Share on other sites More sharing options...
rakjen Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 den er god:) Hadde du hatt mulighet til å fått forstillinga te oslo? Hadde letta min jobb med å få frakta de til stryn:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aggi Posted October 17, 2009 Author Share Posted October 17, 2009 ja kan hjelpe deg med det:) Har jeg bestemt meg for å vinne i lotto, så har jeg bestemt meg for å vinne i lotto..... The more I learn about women, the more I like cars! Link to comment Share on other sites More sharing options...
rakjen Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 ja kan hjelpe deg med det:) E der nåke slark i forstillinga eller nåke som helst skade som du veit om?Ka som føger med i forstillinga? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aggi Posted October 18, 2009 Author Share Posted October 18, 2009 E der nåke slark i forstillinga eller nåke som helst skade som du veit om?Ka som føger med i forstillinga? ingen slark som jeg vet om, det som følger med er polyforinger, bremser, tannstag, diff, alsker, bunnpanne, stabstag. Har jeg bestemt meg for å vinne i lotto, så har jeg bestemt meg for å vinne i lotto..... The more I learn about women, the more I like cars! Link to comment Share on other sites More sharing options...
rakjen Posted October 19, 2009 Share Posted October 19, 2009 ingen slark som jeg vet om, det som følger med er polyforinger, bremser, tannstag, diff, alsker, bunnpanne, stabstag. eg tar de, må berre finne ut kortid han fyren kan hente det for meg i oslo;)So då er de solgt til meg;) Mvh Rakjen:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aggi Posted October 19, 2009 Author Share Posted October 19, 2009 eg tar de, må berre finne ut kortid han fyren kan hente det for meg i oslo;)So då er de solgt til meg;) Mvh Rakjen:) mulig jeg skal innover mot oslo onsdag/torsdag:) Har jeg bestemt meg for å vinne i lotto, så har jeg bestemt meg for å vinne i lotto..... The more I learn about women, the more I like cars! Link to comment Share on other sites More sharing options...
rakjen Posted October 24, 2009 Share Posted October 24, 2009 mulig jeg skal innover mot oslo onsdag/torsdag:) Du må nesten svare på pm når eg sende melding te deg :S Kan du komme te oslo søndagskveld med dinna forstillinga? Eg har ein fyr som er i oslo søndagskveld med cash kontant, lyte nesten vete om du og ska møte opp? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aggi Posted October 25, 2009 Author Share Posted October 25, 2009 Oppdatert med AEM BBL Har jeg bestemt meg for å vinne i lotto, så har jeg bestemt meg for å vinne i lotto..... The more I learn about women, the more I like cars! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aggi Posted November 8, 2009 Author Share Posted November 8, 2009 opp Har jeg bestemt meg for å vinne i lotto, så har jeg bestemt meg for å vinne i lotto..... The more I learn about women, the more I like cars! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts